O: turbo klapi (vaata pildil mida vajan)

Strictly business.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
forsin
Postitusi: 1
Liitunud: R, 20 Okt 2006 22:03:28 +0300
Asukoht: võru/pärnu

O: turbo klapi (vaata pildil mida vajan)

#1 Postitus Postitas forsin » R, 20 Okt 2006 22:26:27 +0300

O: turbo klapi, Greddy type S replika BOV
asi näeb välja selline, võib pakkuda sama funktsiooni täitvat klappi mida kannatab reguleerida ~+2,2 bar (väga tugev vedru)
http://old.album.ee/?o=292369386
helista kui on pakkuda 78-24444

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#2 Postitus Postitas M-Tech » R, 20 Okt 2006 23:43:24 +0300

Võta HKS-i replica ES-Tuningust.
See on 2-e kambriga ja tagurpidi süsteemiga, ehk siis ei leki ka suurel rõhul, kuna rõhk surub klappi kinni.
Samuti on ta reguleeritav.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#3 Postitus Postitas swrt » L, 21 Okt 2006 10:19:30 +0300

ma arvan et sa pole nagunii nii kõva rallimees et see sind mõjutaks.või tahad hääle pärast

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#4 Postitus Postitas Ar21 » E, 23 Okt 2006 09:50:01 +0300

BOV-i tavaliselt 1:1 le külge ei pane ka. Seda nagu rohkem mõtet panna siis, kui terve sisselase metalli peale ümber tehtud ja rõhud juba väga kõrgeks aetud. Mingit olulist eelist võrreldes by-passiga ta nagu ei anna ka. Selliseid väga häid võidusõiduks mõeldud by-pass klappe, mis ei leki ei väikeste ega kõrgete rõhkudega ja mida saab 1:1-le või peaaegu 1:1-le paigaldada liigub ka piisavalt - näiteks Forged Motorsport või Dahlback Racing omad.

Vasta