O: turbo klapi, Greddy type S replika BOV
asi näeb välja selline, võib pakkuda sama funktsiooni täitvat klappi mida kannatab reguleerida ~+2,2 bar (väga tugev vedru)
http://old.album.ee/?o=292369386
helista kui on pakkuda 78-24444
O: turbo klapi (vaata pildil mida vajan)
Võta HKS-i replica ES-Tuningust.
See on 2-e kambriga ja tagurpidi süsteemiga, ehk siis ei leki ka suurel rõhul, kuna rõhk surub klappi kinni.
Samuti on ta reguleeritav.
See on 2-e kambriga ja tagurpidi süsteemiga, ehk siis ei leki ka suurel rõhul, kuna rõhk surub klappi kinni.
Samuti on ta reguleeritav.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
BOV-i tavaliselt 1:1 le külge ei pane ka. Seda nagu rohkem mõtet panna siis, kui terve sisselase metalli peale ümber tehtud ja rõhud juba väga kõrgeks aetud. Mingit olulist eelist võrreldes by-passiga ta nagu ei anna ka. Selliseid väga häid võidusõiduks mõeldud by-pass klappe, mis ei leki ei väikeste ega kõrgete rõhkudega ja mida saab 1:1-le või peaaegu 1:1-le paigaldada liigub ka piisavalt - näiteks Forged Motorsport või Dahlback Racing omad.