Outback esisilla kolin-login (lahendus leitud!)
Outback esisilla kolin-login (lahendus leitud!)
Tere.
Sai just ostetud uus Outback. Esisild koliseb jubedalt. Tegelikult nii hullu kolint ma ei olegi veel kuulnud ja sõitnud olen ma ikka igasuguste autdega. Esindusest õeldi, et see peabki nii olma??? Kas keegi on sellist asja ka täheldanud?
Sai just ostetud uus Outback. Esisild koliseb jubedalt. Tegelikult nii hullu kolint ma ei olegi veel kuulnud ja sõitnud olen ma ikka igasuguste autdega. Esindusest õeldi, et see peabki nii olma??? Kas keegi on sellist asja ka täheldanud?
Outback 2.5
-
- Subaruaff
- Postitusi: 63
- Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
- Asukoht: Muhu - Tallinn
No tere tulemast klubisse Enesel 07 Legacy ja kuna tegu praktiliselt sama autoga; Outback lihtsalt vähe kõrgem siis paraku ka mured samad. Sama viga oli minu eelmisel 04-06 Legacyl (läbisõiduga 140K) ja väidetavalt pidi olema roolilati ehituslik kiiks. Võin kihla vedada, et see koliseb sul munakiviteel või kruusal keerates Oli selline lolli lootus, et uuel see jama lahendatud aga võta näpust. Pärast seda kui eelmine aasta septembris sai enesele uus 07 ostet oli ka kohe algusest peale sama jama ja mida suuremaks läbisõit läheb seda suuremaks kolin. Millalgi septembris oktoobris sai Delfi Subaru foorumis ka oma kurba saatust kurdetud ja noh siis ma ei olnud rahul ka xenoonidega. Tänaseks olen küll tuledega harjunud aga päris rahuloluks põhust ka pole. Ja kolinat võtan kui paratamatust. Suvel plaan Jäämere äärde sõita, siis peaks vist Soomes teenindusest läbi keerama.
-
- Subaruaff
- Postitusi: 63
- Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
- Asukoht: Muhu - Tallinn
Otse sõites ei ole midagi aga keeramise peal ja ei pea olema viimse piirini väljakeeratud vaid hakkab juba varem. Siis kui rooli asend on kusagil 90-180 kraadi vahel ja loomulikult ükskõik kummale poole. Praegu ei viitsi kuhugi vanalinna või kruusa peale selle pärast sõita, et täpselt vaadata kuulata.
kolin
otse sõites koliseb vähem, aga keerates ikka väga räigelt. Seda ei osanud küll proovisõidul kontrollida kuidagi. Vähe sellest et tuttavad ei usu, et tegu on uue autoga... ma hakkan ise ka juba selles kahtlema... See ei ole mitte selline üksik kolks, vaid ratta liikumisel kiirest üles-alla tekkiv kolin, nagu esimene ots tahaks küljest ära kukkuda. Ja väga tugevalt taob rooli ja käsi. Kui keegi siis peaks avastama nipi, et see vana auto kolin ära kaotada, siis andke siia kah teada!
Outback 2.5
Tiba OT aga mida aeg edasi, seda hullemaks ka Outbackiga asjad lähevad:
http://www.topspeed.com/cars/subaru/sub ... 617-0.html
http://www.topspeed.com/cars/subaru/sub ... 617-0.html
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Kle vaska, see on USA turu jaoks tehtud OBK, mis on Impreza baasil, neil Legacy OBK ka olemas, meil ainult Legacy OBK...või mida sa oma lingiga öelda tahtsid?!
Teemast, mul ka roolilatt koliseb, kuid pole täheldanud, et see progresseeruv oleks. Vanalinnas koliseb kõige hullemini, aukus kruusateel sõidan harva ja üldiselt otse sõites kolinat ei märka. Lahenduseks oleks roolilati pealekeeramine tõenäoliselt, aga see ajab tehase settingud paigast ära ja krt teab, kuhu ja kuidas mõjuda võib pikema aja vältel...
Teemast, mul ka roolilatt koliseb, kuid pole täheldanud, et see progresseeruv oleks. Vanalinnas koliseb kõige hullemini, aukus kruusateel sõidan harva ja üldiselt otse sõites kolinat ei märka. Lahenduseks oleks roolilati pealekeeramine tõenäoliselt, aga see ajab tehase settingud paigast ära ja krt teab, kuhu ja kuidas mõjuda võib pikema aja vältel...
-
- Subaruaff
- Postitusi: 63
- Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
- Asukoht: Muhu - Tallinn
See on nüüd küll vale jutt, et on sellise ehitusega, et peabki kolisema.
Ükski roolilatt ei pea ehituslikult kolisema.
Nii arvas ka roolilati hammaslati ftoroplastist tugipukse vahetanud tegelane Topservis. Peale selle keerati ka "roolikarbi käbi" teise, kulumata külje peale ringi. Varem oli ühest rooliotsast kinnivõttes risti lõtk sees - enam ei ole.
Mul vana Legacy 1993 esisild küll enam ei kolise, ei väljakeeratud ega otse ratastega.
Ujuvad pidurisadulad võivad väga rõvedalt koliseda mõnel juhul.
Aga nii uuel autol teeb selline probleem nõutuks.
Kui ikka rõve kolin on taga, peab seda kontrollimisel ka näha ja tunda olema, vii mõne usaldusväärse sillamehe juurde.
Stabikavarda otsakondi puksid on need, mis esisillas kõigepealt otsad annavad. Need võivad kah päris hästi koliseda.
Ükski roolilatt ei pea ehituslikult kolisema.
Nii arvas ka roolilati hammaslati ftoroplastist tugipukse vahetanud tegelane Topservis. Peale selle keerati ka "roolikarbi käbi" teise, kulumata külje peale ringi. Varem oli ühest rooliotsast kinnivõttes risti lõtk sees - enam ei ole.
Mul vana Legacy 1993 esisild küll enam ei kolise, ei väljakeeratud ega otse ratastega.
Ujuvad pidurisadulad võivad väga rõvedalt koliseda mõnel juhul.
Aga nii uuel autol teeb selline probleem nõutuks.
Kui ikka rõve kolin on taga, peab seda kontrollimisel ka näha ja tunda olema, vii mõne usaldusväärse sillamehe juurde.
Stabikavarda otsakondi puksid on need, mis esisillas kõigepealt otsad annavad. Need võivad kah päris hästi koliseda.
sama siin: 2006 sügisel soetatud Legacy.
Otse ei ole midagi, aga kui munakiviteel on kurv, siis on sihuke kolin, et hirm tuleb peale...
Oma 1970ndate hobimasinatel pole ka sihukest kolksu kuulnud...
Otse ei ole midagi, aga kui munakiviteel on kurv, siis on sihuke kolin, et hirm tuleb peale...
Oma 1970ndate hobimasinatel pole ka sihukest kolksu kuulnud...
Viimati muutis saar, R, 03 Aug 2007 10:49:09 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Tere ja ühinen klubiga...et kolina klubiga. Viimase 2 aasta jooksul on olnud 5 eri autot ja see kolin esisillas oli karm. Aru ei saa miks nad enne ära ei vaheta mingit roolilati vedru kui müüki panevad. Siis pidurikettad ka veel kõverad olid sest pidurdades hakkasid käed rooli küljest ära hüppma ja auto läbisõit nende vigurite hetkel oli 50 (loe viiskummend)km. Nüüd on kettad vahetatud ja OK. Saab näha mis veel tuleb..Aaaa automaatkast ka rapsib vahel
Legacy 2,0D 2011
ex Outback 2,5 2007
ex Outback 2,5 2007
Auto24 subaru teemas teavad ju rääkida, et mure olevat mingi kitiga lahenenud, ehk on aeg korra esindusest üle küsida hetkeolukordA?BAD43 kirjutas:Tere ja ühinen klubiga...et kolina klubiga. Viimase 2 aasta jooksul on olnud 5 eri autot ja see kolin esisillas oli karm. Aru ei saa miks nad enne ära ei vaheta mingit roolilati vedru kui müüki panevad. Siis pidurikettad ka veel kõverad olid sest pidurdades hakkasid käed rooli küljest ära hüppma ja auto läbisõit nende vigurite hetkel oli 50 (loe viiskummend)km. Nüüd on kettad vahetatud ja OK. Saab näha mis veel tuleb..Aaaa automaatkast ka rapsib vahel
I've got AWD and i'm not afraid to use it!