legacy ostuabi
legacy ostuabi
Mis arvate sellest isendist,kas tasub osta????Mis võiks olla ta kütte kulu ja kui kallis on teda remontida ,mis tall kõige rohkem laguneb.??
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Lumivalgeke
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:21:04 +0300
- Asukoht: läänemaa
Re: legacy ostuabi
Kütusekulu mingi 8- 9/l 100-le, ja ega seal suurt miskit ei lagune. Tavaliseks normaalseks sõiduks kõlbab küll.
maadligi madallend
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Re: legacy ostuabi
50 k 10 aastat vana auto eest ei ole palju. Remonti tõenäoliselt ei vaja. Kui hooldusraamat ilusti täidetud siis 5+
Kui ma selles hinnaklassis autot otsiks praegu, oleks see juba minu
Kui ma selles hinnaklassis autot otsiks praegu, oleks see juba minu
Legacy 2.2 GX
Re: legacy ostuabi
Aga kuida tall minekuga lood on ,ei loodagi ,et ta ralli masin oleks,tänavasõidus mõtlen alla ei jää väga või mis.??
Re: legacy ostuabi
Kui kiirendust silmas pead siis vaata tehaseandmeid, ega ta 9-11sek sajani jääb ilmselt.
2.0 ja 2.5 ja 2.0T ja 2.5T vahe on ikka tuntav. Kütusekulu on aga tugevalt roolitihendis kinni, siin neiud suudavad selliseid säästusõite teha, et vähe pole - kiirema sõiduga linnas saab ka 2.0 10-12liitrit sajale kätte.
2.0 ja 2.5 ja 2.0T ja 2.5T vahe on ikka tuntav. Kütusekulu on aga tugevalt roolitihendis kinni, siin neiud suudavad selliseid säästusõite teha, et vähe pole - kiirema sõiduga linnas saab ka 2.0 10-12liitrit sajale kätte.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: legacy ostuabi
Miskipärast seda autot keegi ei taha...
http://web.archive.org/web/*/http://www ... 24_ee.html
Ülalpidamiskulusid on suht raske ennustada - kui katki juhtub minema see koht, millele saab
B-osasid ka, siis on täitsa normaalne. Aga võib juhtuda ka näiteks seda, et mootor kulub läbi
(kolvid, rõngad, saaled, sidur) või sumps roostetab ära ja siis võid vabalt teise auto hinna juurde
maksta paari aastaga. Kindlasti uuri, kas rihmavahetus on tehtud - kui ei, siis tuleb kohe teha
ja see lõbu kasvatab auto hinda märkimisväärselt.
Sõiduomaduste ja kütusekulu koha pealt olen samasugusega väga rahul - vaiksem kui universaal,
kütet võtab tsipa vähem (suvel alla 8, talvel üle 8, kui linnas eriti ei tiiruta), tundlik gaasipedaal
tekitab mulje nagu oleks kiirendus kah täitsa normaalne
http://web.archive.org/web/*/http://www ... 24_ee.html
Ülalpidamiskulusid on suht raske ennustada - kui katki juhtub minema see koht, millele saab
B-osasid ka, siis on täitsa normaalne. Aga võib juhtuda ka näiteks seda, et mootor kulub läbi
(kolvid, rõngad, saaled, sidur) või sumps roostetab ära ja siis võid vabalt teise auto hinna juurde
maksta paari aastaga. Kindlasti uuri, kas rihmavahetus on tehtud - kui ei, siis tuleb kohe teha
ja see lõbu kasvatab auto hinda märkimisväärselt.
Sõiduomaduste ja kütusekulu koha pealt olen samasugusega väga rahul - vaiksem kui universaal,
kütet võtab tsipa vähem (suvel alla 8, talvel üle 8, kui linnas eriti ei tiiruta), tundlik gaasipedaal
tekitab mulje nagu oleks kiirendus kah täitsa normaalne