Foresteri diisel
Foresteri diisel
olen praegu kahevahel, üks valikutest on uus diisel forester. kas keegi diisel foresteri omanik saab anda tagasisidet kuidas auto on ennast ülevalpidanud, kuidas diisli mootor käitub? kas on mingeid tagasilööke olnud? kas peab vastu? koostekvaliteet?
Tänud!
Tänud!
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Foresteri diisel
Endal bensukas, aga sõber ostis aasta tagasi diisel Foresteri (veidi kasutatuna) ja on siiani ülirahul ja ei saa aru, miks ta seda juba varem ei ostnud. Siduri suutis männikul libisema saada kuid see vahetati garantii korras välja.arno14 kirjutas:olen praegu kahevahel, üks valikutest on uus diisel forester. kas keegi diisel foresteri omanik saab anda tagasisidet kuidas auto on ennast ülevalpidanud, kuidas diisli mootor käitub? kas on mingeid tagasilööke olnud? kas peab vastu? koostekvaliteet?
Tänud!
Sisustus poolelt ei saa ka midagi ette heita ainult veojõukontroll ei lasknud ennast täielikult välja lülitada.
Re: Foresteri diisel
Mis see teine valik oleks?
Sõbral diisel forekas jaanuarist saati, seega facelifti eelne. Praeguseks kogunenud 16-17tuh km, st mootor juba sisse ka sõidetud Tema on masinaga väga rahul. Keskmine kulu kompu järgi 6.2 vist, kuid see valetab natuke, näitab 0,4 -0,6 rohkem. Kõrge isteasend, suured peeglid, hea kliirens - ses mõttes on kõik paigas.
Minu silmis sisedisain ei ole väga hea, natuke muutus see mudeliuuendusega. Müraisolatsioonile ei ole väga rõhku pandud, naastudega maanteel on ikka jube undamine. Standardvarustus võiks parem olla, nt raadio 4 kõlariga. Ja diisel talvel ikka kergelt soojaks ei lähe ning autonoomsest soojendusest eriti kasu ei ole lühikeste otsade puhul.
Diisli puhul on veel see, et on päris palju kallim kui bensukas. Ennem ostu tegime sõbraga koos väikse rehkenduse ka - tal aastane ls kuskil 25tuh km, st tasuvusaeg tuli sel hetkel 5 a Päris pikk, kas pole?
Lisaks on värskel forekal uus bensiinimootor, mis peaks olema päris öko.
Mina isiklikult võtaks, bens vs diisel, esimese, kui just ei ole palju sõitmist. Ja kui võimalust, siis isegi Outbacki.
Edu,
Allan
Sõbral diisel forekas jaanuarist saati, seega facelifti eelne. Praeguseks kogunenud 16-17tuh km, st mootor juba sisse ka sõidetud Tema on masinaga väga rahul. Keskmine kulu kompu järgi 6.2 vist, kuid see valetab natuke, näitab 0,4 -0,6 rohkem. Kõrge isteasend, suured peeglid, hea kliirens - ses mõttes on kõik paigas.
Minu silmis sisedisain ei ole väga hea, natuke muutus see mudeliuuendusega. Müraisolatsioonile ei ole väga rõhku pandud, naastudega maanteel on ikka jube undamine. Standardvarustus võiks parem olla, nt raadio 4 kõlariga. Ja diisel talvel ikka kergelt soojaks ei lähe ning autonoomsest soojendusest eriti kasu ei ole lühikeste otsade puhul.
Diisli puhul on veel see, et on päris palju kallim kui bensukas. Ennem ostu tegime sõbraga koos väikse rehkenduse ka - tal aastane ls kuskil 25tuh km, st tasuvusaeg tuli sel hetkel 5 a Päris pikk, kas pole?
Lisaks on värskel forekal uus bensiinimootor, mis peaks olema päris öko.
Mina isiklikult võtaks, bens vs diisel, esimese, kui just ei ole palju sõitmist. Ja kui võimalust, siis isegi Outbacki.
Edu,
Allan
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: Foresteri diisel
valik oli kas RAV4, CRV, outlander, forester
olen sõitnud RAV4 varem, uus RAV4 on minu meelest hea alega liiga kallis ning ooteaeg soovitud mudelile 6 kuud.
CRV puhul ei saa ma ka aru miks see peab maksma 30 tuh € kanti
outlander on siis teine valik st tegel Citroén C Crosser kuna see pakutakse ca 3000€ soodsamalt kui samasugune outlander ning masinad on identsed ainult märk otsapeal teine.
nüüd siis kahevahel kas see crosser või forester, endale on küll forester esmaspilgul sümpaatsem.
diisli tasuvust olen ka arvutanud, ning oma läbisõiduga teeksin selle tasa 2,5-3 aastaga.
tahtsin ka diisel otubacki kuida seda ei pakkuta praegult, polevat autosid, ainult nahaga, aga ei näe mõtet naha eest lisa 2000€ väljakäia
olen sõitnud RAV4 varem, uus RAV4 on minu meelest hea alega liiga kallis ning ooteaeg soovitud mudelile 6 kuud.
CRV puhul ei saa ma ka aru miks see peab maksma 30 tuh € kanti
outlander on siis teine valik st tegel Citroén C Crosser kuna see pakutakse ca 3000€ soodsamalt kui samasugune outlander ning masinad on identsed ainult märk otsapeal teine.
nüüd siis kahevahel kas see crosser või forester, endale on küll forester esmaspilgul sümpaatsem.
diisli tasuvust olen ka arvutanud, ning oma läbisõiduga teeksin selle tasa 2,5-3 aastaga.
tahtsin ka diisel otubacki kuida seda ei pakkuta praegult, polevat autosid, ainult nahaga, aga ei näe mõtet naha eest lisa 2000€ väljakäia
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Foresteri diisel
Outbackidega oli juba kevadel halvasti (järjekorrad jube pikad), diisel Foresteridega oli lugu parem kuid mingeid märkimisväärseid soodukaid ei saanud isegi masu ajal. Uue ja facelifti eelse RaV4 puhul ei meeldinud mulle see, et juhil on auto üle igasugune kontroll ära võetud ja elektroonika toimetab igal ajahetkel ja isegi talvel ei saanud sellega külge ette ka meelitades (2,2 diisel oli tõmbe poolest päris ok).arno14 kirjutas:valik oli kas RAV4, CRV, outlander, forester
olen sõitnud RAV4 varem, uus RAV4 on minu meelest hea alega liiga kallis ning ooteaeg soovitud mudelile 6 kuud.
CRV puhul ei saa ma ka aru miks see peab maksma 30 tuh € kanti
outlander on siis teine valik st tegel Citroén C Crosser kuna see pakutakse ca 3000€ soodsamalt kui samasugune outlander ning masinad on identsed ainult märk otsapeal teine.
nüüd siis kahevahel kas see crosser või forester, endale on küll forester esmaspilgul sümpaatsem.
diisli tasuvust olen ka arvutanud, ning oma läbisõiduga teeksin selle tasa 2,5-3 aastaga.
tahtsin ka diisel otubacki kuida seda ei pakkuta praegult, polevat autosid, ainult nahaga, aga ei näe mõtet naha eest lisa 2000€ väljakäia
CRV on lihtsalt suur pereauto, aga no diisel jälle nagu üle hinnatud. Kui autode jääkväärtust peaksid vaatama, siis Forester hoiab neist hinda kõige paremini.
Re: Foresteri diisel
Miinustest: diiselmootoril on päris nõme hääl, nagu Transiti diisli kärin. Samas ühtlase kiirusega kulgedes suurema käiguga on väga vaikne. Plastik salongis on väga pehme, isegi turvavööd tagasi lastes on kriimud-täkked kerge tulema. Naelkummi müra kostub üldiselt iga autoga sisse. 450 tuh krooni eest paremat kindlasti ei saa, paned välja 750 tuh siis on kvaliteet teine ka(näiteks bmw). Möödasõidu kiirendus maanteel on hea. Talvel hakkas roolivõimu tuluke põlema, kuna õli paks, Mariine esinduselt ootan siiani tagasisidet, lubati helistada. Reaalne kütusekulu maanteel 6 linnas nõks alla 8, tundub palju, aga unustan ka ise pidevalt, et tegu nelikveolisega ja kõrgem kui sõiduauto, mil tuuletakistus suurem. Kui oled rahulikuma sõidustiiliga siis see on hea valik, kui tahad, et paremini edasi käib siis tuleb bemmi diisli poole vaadata, aga siis on numbrid ka teised. Sidur on tal küll paras sai tehtud, linnas ummikus olles on pärast kärsakat tunda küll. On olnud mul 10 ja 15 aastat vanu autosid, mil pole sidurit kunagi vahetatud, aga sellist häda pole old. Crv nelikvedu: reaalselt olen näinud kui vaja pehmel pinnasel välja sõita ja neljast rattas üks ainult vedas(loe käis ringi) ja ei läinud ta kuhugi.arno14 kirjutas:olen praegu kahevahel, üks valikutest on uus diisel forester. kas keegi diisel foresteri omanik saab anda tagasisidet kuidas auto on ennast ülevalpidanud, kuidas diisli mootor käitub? kas on mingeid tagasilööke olnud? kas peab vastu? koostekvaliteet?
Tänud!
Re: Foresteri diisel
Ise otsustasin samuti diisel Foresteri kasuks. Kuigi miinusteks on ülevaadetes ja kasutajatelt kuulnud:
1) puine käigukast, st. käigud lähevad raskelt sisse näiteks alla vahetades.
2) tagaamortide eluiga ja kallidus (ca 70tkm ja hind 500€ 2tk)
3) siduri lühike eluiga, aga see sõltub kindlasti kasutajast palju.
Endale said just määravaks auto üldine vastupidavus ja head tulemused ülevaatuspunktide kokkuvõtetes, väike kütusekulu 4wd kohta, linnamaasturi kohta hea kliirens ja maastikusuutlikkus.
Diislit eelistan bensukale hea väändemomendi pärast.
1) puine käigukast, st. käigud lähevad raskelt sisse näiteks alla vahetades.
2) tagaamortide eluiga ja kallidus (ca 70tkm ja hind 500€ 2tk)
3) siduri lühike eluiga, aga see sõltub kindlasti kasutajast palju.
Endale said just määravaks auto üldine vastupidavus ja head tulemused ülevaatuspunktide kokkuvõtetes, väike kütusekulu 4wd kohta, linnamaasturi kohta hea kliirens ja maastikusuutlikkus.
Diislit eelistan bensukale hea väändemomendi pärast.
Re: Foresteri diisel
Diislimeestele niipalju infoks, et kes ainult linna nühivad ja maanteel pikemaid otsi ei tee, arvestage potensiaalsete tahmafiltri probleemidega. Meie kütus küll määrib aga tänu sellele ka tahmab ja linnasõidul ei saa auto tahmafiltri põletusprotsessi ise alustadagi, vähe siis lõpetamisest rääkides.
Aaro
Aaro
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Foresteri diisel
Kas selle vastu võib aidata foori tagant minek nii, et sütt pudeneb auto taga?aaro kirjutas:Diislimeestele niipalju infoks, et kes ainult linna nühivad ja maanteel pikemaid otsi ei tee, arvestage potensiaalsete tahmafiltri probleemidega.
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Foresteri diisel
Veidike rohkem "vajutamine" on selle probleemi ennetamiseks kindlasti abiks, kuna kõrgematel temperatuuridel põleb ikka kütus veidike paremini ära. Enamus nende probleemide põhjusi = kütuse kvaliteet/koostis + auto kasutusviis.siimv kirjutas:Kas selle vastu võib aidata foori tagant minek nii, et sütt pudeneb auto taga?aaro kirjutas:Diislimeestele niipalju infoks, et kes ainult linna nühivad ja maanteel pikemaid otsi ei tee, arvestage potensiaalsete tahmafiltri probleemidega.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Foresteri diisel
Filtri peaks puhtaks põletama juhendi järgi vähemalt 15 minutit sõitu vähemalt 60 km/h. Ja eks ainult linnas sõitjad eelistavad bensiinimootorit.
Re: Foresteri diisel
Nii võiks see olla aga reaalsus on vastupidine + meie tahmav küte, soendamata auto ja hoolimatud omanikud.ozzipov kirjutas:Ja eks ainult linnas sõitjad eelistavad bensiinimootorit.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Foresteri diisel
Enamus sellest põlemisprotsessit on mõeldut ikkagi maantee sõitudega. Näiteks Saksamaa kiirteid näinud diislite filtrid on ühed puhtamad, sest põletamisprotsess on palju efektiivsem ja pikaajalisem.
Re: Foresteri diisel
Siia jutujätkuks küsiks kas keegi ehk on kursis kuidas Maksu ja Tolliameti autod oma kilomeetrid on saanud kas linnas v maanteel v mõlemat?
Miks küsin? Jäi silma kaks diisel foresteri, millede eelmine omanik on MTA.
http://www.auto24.ee/used/987947
ja
http://www.auto24.ee/used/977153
Miks küsin? Jäi silma kaks diisel foresteri, millede eelmine omanik on MTA.
http://www.auto24.ee/used/987947
ja
http://www.auto24.ee/used/977153
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Foresteri diisel
Matsid diisel Dusteri mõtte maha?Tubaru kirjutas:Siia jutujätkuks küsiks kas keegi ehk on kursis kuidas Maksu ja Tolliameti autod oma kilomeetrid on saanud kas linnas v maanteel v mõlemat?
Miks küsin? Jäi silma kaks diisel foresteri, millede eelmine omanik on MTA.
http://www.auto24.ee/used/987947
ja
http://www.auto24.ee/used/977153
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited