Tabasalu kardirada
Re: Erinevad videod Subarutest
G-tech autosse ja vaadake, mis toimub teil seal. STI ja GT trajektoorid paistavad väga erinevad kuidagi (ei pea autosid, vaid juhte silmas). CRX pole enam mänguauto, aga neliveoga peaks iga kell eest ära saama. Arenemisruumi veel isuga.
Sõita ma ise veel nelikuga hästi ei oska, targutada aga kül
Sõita ma ise veel nelikuga hästi ei oska, targutada aga kül
Viimati muutis aivo28, N, 03 Mai 2012 09:43:24 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Erinevad videod Subarutest
Külmalt 2,6 on palju. Ma küll ei näinud mis rehv sul oli, kuna sõitsid just siis kui tulin ühe halli subaruga koos minema, aga arvan, et peaksid just tühjemaks laskma.Sponge kirjutas:Enne maeitea, aga pärast läks 2.6 ette ja 2.4 taha ( külmalt ) . Ja päris seda 10% ajavahet kõike ei saa rehvirõhu arvele kirjutada. Inimesed läksid lihtsalt päevapeale kiiremakssulapekk kirjutas:Mis need rehvirõhud olid siis enne ja pärast et pea 10% ajavahe?
Tänavarehv soojeneb kuni 0,5 bari seal raske auto all, seega kui sa sinna juba külmalt 2,6 sisse ajad, tõuseb rõhk rehvis liiga kõrgeks.
46s iseenesest ei ole kindlasti aeglane seal raske neliveolise kohta aga kindlasti saab kiiremini. DS3´le istub see rada ülekannete osas väha hästi (kasutab ainult teist käiku) ja CRX on lihtsalt kerge ja jäik, sealt ka kiiremad ajad. Tabasalus on just kõik kinni kurvides, kuna see on kereautode jaoks ikkagi hästi aeglane rada, millele lisaks veel kolm tagasipööret, seega väga oluline on kurve korrektselt läbida. Siin on eilsest õhtust ds3 46 seki ring vs minu kunagi ammu 140kw accordiga (täisslikiga) 44,4s sõidetud ring. Aga kiiremad autod sõidavad seal ikka 42-43 spets rehviga.
Re: Erinevad videod Subarutest
Usu mind, ei tulnud. Lase järgmine kord rõhk külmalt 0,1-0,2 bari alla norm rõhu ja mine proovi uuesti.SiimT kirjutas:Enne 2.2 igalpool. Pärast 2.6 ees ja 2.3 taga külmalt. 2s tuli kindlasti rehvirõhust.
Re: Erinevad videod Subarutest
Täpsust on puudu, kui ees rõhk madal. Aga proovin veel igatepidi kindlasti:) 44 sisse saab minu masinaga/rehviga praegu kindlasti sõita. Usun, et minimaalselt 2s on oskuste ja julguse taga kinni. Ei taha autot ära lõhkuda ja kiiretes kurvides kaotan. Ning pidurdusel - abs on väljas, aga pidurivõim töötab..pidamispunkti on väga raske tabada. Järgmine kord proovin abs sees.
Viimati muutis SiimT, N, 03 Mai 2012 09:26:40 +0300, muudetud 1 kord kokku.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Re: Erinevad videod Subarutest
2.6 ja 2.3 oli siis Goodyear F1 -d . Endal on mul selised Mul hakkab igatahes juhe selle rehvirõhu teemaga vaikselt kokku jooksma, välismaa foorumeid lugedes , siis alla 2.4 pole nagu üldse mõtet kasutada.K24 kirjutas:Külmalt 2,6 on palju. Ma küll ei näinud mis rehv sul oli, kuna sõitsid just siis kui tulin ühe halli subaruga koos minema, aga arvan, et peaksid just tühjemaks laskma.Sponge kirjutas:Enne maeitea, aga pärast läks 2.6 ette ja 2.4 taha ( külmalt ) . Ja päris seda 10% ajavahet kõike ei saa rehvirõhu arvele kirjutada. Inimesed läksid lihtsalt päevapeale kiiremakssulapekk kirjutas:Mis need rehvirõhud olid siis enne ja pärast et pea 10% ajavahe?
Tänavarehv soojeneb kuni 0,5 bari seal raske auto all, seega kui sa sinna juba külmalt 2,6 sisse ajad, tõuseb rõhk rehvis liiga kõrgeks.
46s iseenesest ei ole kindlasti aeglane seal raske neliveolise kohta aga kindlasti saab kiiremini. DS3´le istub see rada ülekannete osas väha hästi (kasutab ainult teist käiku) ja CRX on lihtsalt kerge ja jäik, sealt ka kiiremad ajad. Tabasalus on just kõik kinni kurvides, kuna see on kereautode jaoks ikkagi hästi aeglane rada, millele lisaks veel kolm tagasipööret, seega väga oluline on kurve korrektselt läbida. Siin on eilsest õhtust ds3 46 seki ring vs minu kunagi ammu 140kw accordiga (täisslikiga) 44,4s sõidetud ring. Aga kiiremad autod sõidavad seal ikka 42-43 spets rehviga.
Nujah, ma ei saanud väga palju raja aega eelmine kord, aga ajaga olen enamvähem rahul arvestades palju ma sõitsin ja kui aeglaselt ma kiireid kohti võtsin ( korra rajalt kahe rattaga lisa võtta, siis võttis ikka asja kõvasti vaiksemaks ) . Kusjuures, sellisel pisikesel rajal ei ole imo selle awd ga midagi teha, ja CRX pigem sõitis neliveolistelt eest ära Aga jah 45s sisse on minu penskariga võimalik kindlasti sõita. Ise ma muidugi sõita ei mõista . CRXi omanik on noor kardisportlane kah, peab mõistma kiiresti sõitmistaivo28 kirjutas:G-tech autosse ja vaadake, mis toimub teil seal. STI ja GT trajektoorid paistavad väga erinevad kuidagi (ei pea autosid, vaid juhte silmas). CRX pole enam mänguauto, aga neliveoga peaks iga kell eest ära saama. Arenemisruumi veel isuga.
Sõita ma ise veel nelikuga hästi ei oska, targutada aga kül
Mingi 15.30 - 20.00 olime vistikikas kirjutas:Krt, ma käisin eile 3 korda tabasalu, et ehk trehvame, aga ei läinud õnneks.
Mis kell te paugutasite?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Erinevad videod Subarutest
Nii palju kui sealt klippidest nägin, siis vähemalt kiiretes kurvides, nii sisenedes kui väljudes, jätate mõlemad päris palju raja laiusest kasutamata.
Tagasipööretel on samuti oluline, et kurvi raadiuse võimalikult suuremaks ikka saaks, ehk et sisenemisel võimalikult väljast sisse keerata.
Tagant tulles sellest kiirest laugest kurvist peaks ikka täiega läbi tulema nii palju kui mina mäletan. Loomulikult sõltub palju ka autost kuid kui rehv korralik, siis mingi 80-90ga tuleb sealt läbi küll.
Tänavarehvidega ongi keeruline ja lõpuni paika ilma silda spetsiaalselt seadistamata tänavaautot ei saagi. Aga rehvirõhuga on iseenesest lihtne- kui rehv on töösoe, siis temperatuurid rehvi servades ja keskel peavad olema võimalikult võrdsed. Ilma ratta kallet muutmata, muidugi jääb raskel neilveoliselt alati välisserv rohkem tööd tegema aga sinna pole midagi parata. Kui keskel on madalam kui servades, siis on rõhku vähe, kui keskel on kõrgem kui servades, on rõhku palju.
Kui millalgi veel sinna satun teiega samal ajal võin driftboxi peale panna ja siis oskan juba natuke paremini ehk öelda, kus mida teisiti vaja teha.
Muidugi neliveolisega mul endal ringraja kogemus puudub aga esi- ja tagaveolisega on natuke sõidetud. Palju impreza gt ja see uuem kaaluvad?
Tagasipööretel on samuti oluline, et kurvi raadiuse võimalikult suuremaks ikka saaks, ehk et sisenemisel võimalikult väljast sisse keerata.
Tagant tulles sellest kiirest laugest kurvist peaks ikka täiega läbi tulema nii palju kui mina mäletan. Loomulikult sõltub palju ka autost kuid kui rehv korralik, siis mingi 80-90ga tuleb sealt läbi küll.
Tänavarehvidega ongi keeruline ja lõpuni paika ilma silda spetsiaalselt seadistamata tänavaautot ei saagi. Aga rehvirõhuga on iseenesest lihtne- kui rehv on töösoe, siis temperatuurid rehvi servades ja keskel peavad olema võimalikult võrdsed. Ilma ratta kallet muutmata, muidugi jääb raskel neilveoliselt alati välisserv rohkem tööd tegema aga sinna pole midagi parata. Kui keskel on madalam kui servades, siis on rõhku vähe, kui keskel on kõrgem kui servades, on rõhku palju.
Kui millalgi veel sinna satun teiega samal ajal võin driftboxi peale panna ja siis oskan juba natuke paremini ehk öelda, kus mida teisiti vaja teha.
Muidugi neliveolisega mul endal ringraja kogemus puudub aga esi- ja tagaveolisega on natuke sõidetud. Palju impreza gt ja see uuem kaaluvad?
Re: Erinevad videod Subarutest
Võid oma nr jagada PS . Me ikka käima sõitmas. Leidsin netis kolades ühe vana rahvaralli tabeli , http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu180911AG.htm 2.5T -ga peaks ikka alla 44s sõitma Aga enda GT ajaga võin üpris rahul olla , kuigi see ei ole kaugeltki "hea " ega kiire ring olnud .
Peab vist eraldi teema tekitama ringraja sõitmise kohta subarutega Läheb liiga OT-iks ära juba.
edit : Subaru Forester 2.5T 206kW Erkki, see on see MM motospordi oma eks ? seal 45.2 täitsa olemas, ja slickiga . Juu on need 43s ajad ka slickiga.
Peab vist eraldi teema tekitama ringraja sõitmise kohta subarutega Läheb liiga OT-iks ära juba.
edit : Subaru Forester 2.5T 206kW Erkki, see on see MM motospordi oma eks ? seal 45.2 täitsa olemas, ja slickiga . Juu on need 43s ajad ka slickiga.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Erinevad videod Subarutest
Mõni lahke administraator võiks selle teema siit jah kusagile mujale splittida.
Panin numbri ka PMi, eks andke siis teada millal minek ja kui aega leian, siis hüppan läbi.
Panin numbri ka PMi, eks andke siis teada millal minek ja kui aega leian, siis hüppan läbi.
Re: Erinevad videod Subarutest
STI passi järgi mul 1440kg. Kaalusäästu võrreldes originaaliga ei paista olevat tehtud.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Re: Erinevad videod Subarutest
Siis ei olegi nii raske kui ma arvasin. Legacy kaalub 1700kg.
Re: Erinevad videod Subarutest
1440kg on WRX kaal. STi kaalus mäletamistmööda 1520kg.SiimT kirjutas:STI passi järgi mul 1440kg. Kaalusäästu võrreldes originaaliga ei paista olevat tehtud.
MY09 STi
Re: Erinevad videod Subarutest
see autu ongi passis wrx, millele 100% sti tehnika peale tõstetud (reaal kaalu ei tea, sama lugu minu GT-ga) 2.5T ja kõik muu sti tilulilu. Minu juustukere kaalub passijärgi 1310 kg . Eile õhtul hilja pimedas sai jälle natuke tabasalu nühitud, sai niisama proovitud trajektoore joonistada. Peab ju selle GT-ga ikka 45s sisse ära sõitmasulapekk kirjutas:1440kg on WRX kaal. STi kaalus mäletamistmööda 1520kg.SiimT kirjutas:STI passi järgi mul 1440kg. Kaalusäästu võrreldes originaaliga ei paista olevat tehtud.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Tabasalu kardirada
Peab ikka kuskilt kaalu pealt läbi käima..tahaks täitsa teada.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Re: Tabasalu kardirada
Selle tabeli võib võrdluse aluseks võtta küll, kuid mis rehvid olid seal figureerivatel meestel all? Jaan K nt sõitis kruusarehviga...Sponge kirjutas:Võid oma nr jagada PS . Me ikka käima sõitmas. Leidsin netis kolades ühe vana rahvaralli tabeli , http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu180911AG.htm 2.5T -ga peaks ikka alla 44s sõitma Aga enda GT ajaga võin üpris rahul olla , kuigi see ei ole kaugeltki "hea " ega kiire ring olnud .
Peab vist eraldi teema tekitama ringraja sõitmise kohta subarutega Läheb liiga OT-iks ära juba.
edit : Subaru Forester 2.5T 206kW Erkki, see on see MM motospordi oma eks ? seal 45.2 täitsa olemas, ja slickiga . Juu on need 43s ajad ka slickiga.
Kahel esimesel mehel oli all väga hea ja pehme slikk, mis ei vähenda tulemuste kaalu. Lisaks ka hästi sõidetud.
Aga varsti on Jõhvi rahvasprint, asfalt, pange ennast seal võrdluseks proovile.
Re: Tabasalu kardirada
Mina karden veel häbisse jääda, et rahvasprindile minna:) Veidike peab harjutama. Kardiga olen küll kiire, aga auto on ikka veits teine teema.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)