Subaru vs. rullnoklus!!!

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#16 Postitus Postitas Tiit » P, 15 Sept 2013 19:11:12 +0300

Kuna sõitsin siin mingi aeg erinevate autodega, siis ei käitu kaasliiklejad küll Subarute suhtes mitte üldse erinevalt. Sellist vastikut kaasa kiirendamist kohtab kõigi autode vastu. Eriti osavad on selles teatavate diiselautode omanikud...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#17 Postitus Postitas Duster » P, 15 Sept 2013 22:04:02 +0300

Mul on kuu aja jooksul olnud 2x möödasõidul probleeme olnud, teisel vennal sõitsin hiljem järgi, sain kergelt põske :oops: , mind lihtsalt huvitas, et miks ta seda teeb.
Tüübil oli tagaistmel ilma turvatoolita ca 4 aastane tüdruk, sõitis lexusega, vastust ma ei saanudki, ei osanud lihtsalt mitte midagi öeldagi. Sellistele tuleks tegelikult tagarattasse sõita nagu usa mendid teevad, äkki hariks veidi.
P.S ärge nüüd pablage, põske sain 2,5l lexuselt 1,4 diisli vasta ja see võit oli napp :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#18 Postitus Postitas airfrance1 » P, 15 Sept 2013 22:30:40 +0300

Nagu eelpool mainiti, siis parklakultuur on siinmail lausa kohutav. Mul on vist pooltel kere paneelidel kellegi "kingitud" suveniir lohk. Ja mida muud üle jääb kui lasta need oma kuludega välja tõmmata. Kasko puhul oleks tegemist mitme erineva juhtumiga. Isiklikult halvim kogemus on Rocca parklaga, kus ma nüüd eelistan ühte teatud nurka olulisemalt laiemate joonevahedega.

Suures osas nõustun ka Aivo seisukohtadega, eks iga üks otsustab ise, kuidas ta parasjagu sõita tahab. Keegi venib põhjendamatult, tuleb võimalusel mööda minna, keegi laseb suurema hooga, võib selle ju mööda lasta ja edasi...

Viimasel ajal on kogu liiklus jube uimaseks ja egoistlikuks muutunud, ilmselt sügise tulekuga kaasnev nähtus. Päevasel ajal on tüüpiline kui Tammsaare pikenduse 70 alas 50-ga veeretakse. Eks "sa" siis veere seal kui see nii kohutavalt vajalik on, aga lase teistel ka sõita.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#19 Postitus Postitas vaska » P, 15 Sept 2013 23:17:38 +0300

Buzzet kirjutas:
000000 kirjutas: (eriti veel olukorras mida ülalpool mainiti, et teine juht siis gaasipedaali üles leiab ja ego ei lase teisel mööduda) :D
Ma ei saa aru, miks just subarut üritatakse peedistada niimoodi.
tihti on juhuseid, kus aeglaselt ees sõitev auto, märgates subaru mõõdasõitu (oma külas oleksid ikka tugev isane, kui saad oma raudruunaga nn rallika vastu) üritab võidu teha väga ohtlikul viisil, missest et enamusajast, arvestades liiklusolusid lepib too "kiire ja vihane" kaotusega :D
Nädala aruanne väidab, et kiirendama kipuvad kallimate sakslaste "mul-pappi-küll" omanikud ja firma kaubikut ruunavad "mul-on-pohhui-firma-auto-ju" tegelased. Sinine STi moosiriiuliga ja kuldsed veljed - kindlustatud mõõduvõtusoov iga foori all. Foresteri, Outbacki või iidsema sleeperi 1gen Legacyga küll suuremaid probleeme pole.

Parkimisgeeniuseid on igasuguseid, ustega prõmmivad aga täiesti süüdimatult nii hoolimatud lapsed kui "ei-noh-siia-ei-jäänud-ju-märki-maha" ja "mul-on-kiire-ära-mölise" tüüpi tegelased. Ma ei jõua isiklikult enam ustelt mõlke üles lugedagi, järgmise tegelase, kes mulle uksega kõmmutamisega mahlapakikese pihta ette jääb, võtan puhtast tigedusest ette ja lasen mõlgieemaldamise protsessi kinni plekkida. Mõlgi tekitajal ei tasu arvata, et kohalt ärasõit karistuseta jääb - see on samaväärne joobes juhtimise/sündmuskohalt põgenemisega ja sealt tuleb üsna rasvane kviitung hiljem läbi kolmandate osapoolte.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
MartinRa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 238
Liitunud: E, 05 Jaan 2009 18:44:11 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#20 Postitus Postitas MartinRa » P, 15 Sept 2013 23:48:52 +0300

Kiirendamise ja vahelelaskmisega olen seda täheldanud et kui suund varakult sisse panna siis kiirendatakse ja pannakse auk kinni, kui suund aga sekund enne manöövrit sisse panna pole häda kedagi. tuleb lihtsalt veidi nahhaalsem olla nende "blokkijate" suhtes ja saab sõidetud küll.

Parklatest mõlke saand küll kuid millest ma aru ei saa on need mammid kelle maimukesed ustega kõmaki kõrvalolevate autode vastu äsavad. ma saan aru et lapsele on raske seletada et ust ei tohi täiesti lahti lükata aga minuteada on juba pikemat aega olemas autodel lastelukud tagumistel ustel. Isiklikult ei kujutaks ette et lapsega sõidad ringi ja lapselukk pole aktiveeritud. peale seda kui pirita teel poiss ukse lahti lükkas sai asi kärmelt peale keeratud.

Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#21 Postitus Postitas aivo28 » E, 16 Sept 2013 09:16:11 +0300

Rullnoklus. Aga mis se siis tegelikult üldse on? Kas on olemas venijad, hoogsa sõidustiiliga juhid ja kuskilt maalt alates rullnokad? Ma lasen ka kõik oma lahjemad saanid, olgu siis isiklik või ametiauto, fooritagant suht tühjaks. Rehve just ei käuksuta, aga seljatagustel kodanikel pole ka põhjust mind egoistlikuks venivillemiks pidada, keda huvitaks ainult iseenda foori alt läbijõudmine.

Ja no minujaoks on kõikvõimalikud fooriall nihelejad ja maanteel kaasa kiirendajad ainult meelelahutus, kui Subaariga sõidan. Paraku on nii, et enamus selliseid inimesi ei tee seda for fun (sirge tee, kedagi vastu ei tule, huvitavad autod, miks mitte?), vaid neil ongi mingi tõsine vaimne puue küljes ja üliäge on selliseid närvi ajada.

Mingiaeg alles kaklesin mingi soodaga, kellel oli vaja ilmtingimata minu ette just reastuda. Suund sees, iga foori all rusikas püsti ja karjus midagi vene keeles. Siiski ma otsustasin, et ei lase sellel vabatahtlikult sündida :mrgreen: lasin taadil pikalt eest ära, aga järgmise foori all oli jälle kõrval, näitas rusikat, suund sees ja trügis minu ette ülekäigurajale. Lasin siis rohelise süttides papahh paremalt reast mööda uuesti ja oma ritta tagasi :mrgreen: siis tuli signaali tagant ja sõimu jälle jne. Asi lõppes sellega, et taat lasi järgmise foori alt punasega üle lihtsalt. Nimetame seda siis psühhopaadi ja rullnoka maavõistluseks, aga fun oli :D
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#22 Postitus Postitas JP » E, 16 Sept 2013 09:58:57 +0300

Mina isiklikult defineeriks rullnoklust, kui liikluseeskirju EHK teisi mitte arvestavat sõidustiili.

Tasub meelespidada, et LE pole midagi muud, kui ühiskondlik kokkulepe.

Mind isiklikult häirib liikluses kõige enam 2 LE eiramist.
Maanteel vasakus reas kulgejad.
Parema käe reegli eirajad. (Suht tavaline, et 1est rajast tehtud 2 realine valgusfoor suurema läbilaske nimel, mis ühineb 100m pärast vasakuks, siis sind paremalt vahele ei lasta, kuigi sul on LE järgi selleks isegi ÕIGUS, rääkimata mujal maailmas toimivast elemantaarsest viisakusest, kus vaheldumisi liigutakse.)
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Reix
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 10 Mär 2009 20:58:58 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#23 Postitus Postitas Reix » E, 16 Sept 2013 10:58:02 +0300

Minu arvates on rullnokad sellised vennad, kes seda autoasja ülemäära tõsiselt võtavad, oma sõidukeid "isenditeks" kutsuvad ning mingisuguseid iseenda poolt ettekujutatud võidusõite "võidavad" ja "kaotavad". Kodanikud, kes tevad, kus asub gaasipedaal ning seda ennast ja teisi vigastamata kasutada oskavad on minu hinnangul liikluses igati teretulnud nähtus.

Keset teed töllerdavad venivillemid ning 30 sekundiga foori tagant kella järgi 50neni kiirendajad on lihtsalt jobud, parklatoksijatest pole mõtet rääkima hakatagi. Sujuva liikluse tagavad sellised tüübid, kes võimalikult vähe teisi liiklejaid häirivad ning omavad mingisugustki ettenägemisvõimet. Möödasõitude takistajad, terve tänava täis tossutajad ja isehakanud õppetunni andjad võiksid kah pigem enda ja teiste tervise huvides ühistranspordiga liigelda...
Subaru Outback 2,5 CVT MY13

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#24 Postitus Postitas huviline7 » E, 16 Sept 2013 11:08:13 +0300

Rullnoklus võrdub matslikkuse, oskmatusega ja harimatusega liikluses. Rääkimata säästvast sõiduviisist -ja võtetest.

Mina olen ikka enamjaolt pidanud sellist motot linnas! liigeldes, et võimalikult kiirelt aga seejuures ohutult (kui ikka väga kauaks ristmikule "mõtlema" jääda
siis ei ole ka enam tegu eeskujuliku ja ohutu liiklemisega - tagumised juhid tahavad ka ju kuhugi jõuda)

Maanteedel jälgin siiski auto karakteristikat, nt. kui masin sõidab kõige ökomalt 80km/h kandis (nt. 4k. žiguli), siis püüan seda hoida terve tee ulatuses.
Hetkel WRXiga on kõige soodsam ja rahulikum sõita 95-ga, ei ole turbo veel järgi ja küttekulu alla 10-ne

Linnaliiklus on üldse paras müstika ja ei süvene enam ammu, kuid viimasel ajal on ka maanteedel (kordi harvem tihedus ruutmeetrile ju!) täheldanud
ebaloogilist ja nö. ebapädevat sõiduviisi - nimelt viimase kümnendi vältel on tõusnud selliste juhtide arv, kes maanteel "istuvad" teise auto sabas (nt. rekka/buss) ning ei jäta piisavalt pikivahet, harva kahe
auto jagu. Ning kui see "kolonn" seal 70-80-85-ga kulgeb (pidevalt õõtsub nö.), siis on enda sõit häiritud, rääkimata säästvast sõitmisest.
Varsti on minu taga veel 2-3 masinat, pikivahe on autodevahel olematu ning käib üks suur mõistatamine, kas keegi hakkab mööda minema? kas midagi on ees juhtunud? On seal piirangud? jne jne
ja siis mingi hetk teeb keegi otsa lahti ja hakkab julmalt kolonnist mööda pressima ning järgmise päeva postimehest võib juba tulemust lugeda musta kroonika rubriigis...

Püüan siinkohal tõsta tähelepanu selles osas, et kui juhtute olema aeglase sõiduki sabas ja kõhklete, kas minna mööda või mitte, siis palun jätke piisav pikivahe, et teie taga olev(ad) sõiduk(id), saaksid teist ohutult teie ette reastada, selleks et mitte riskida eludega ja topelt vahemaad möödumiseks kasutama.

1 halb näide ka meie põhimaantee kusagil peale Annat, sõidan oma 2105-ga (1200cc:) Tartu poole, ja ees terendab 6-7 sõiduauto ja bussi virvarr, jõuan järgi 90-ga, kiirus langeb kord 70-le kord 80-le ja nii kiigakaaga ca 2km, keegi mööda ei lähe sest kaamerad ja kurvid jne jne. Kirun ja vannun vaikselt seal ees olevaid masinaid. ca 8-10min kannatasin seal taga kiigutada, siis sai villand - nägin, et eespool tuleb mingi laiend kus värvitud eraldussaar keskel ja sisuliselt saab 4 rida autosid sinna panna:), panin 3-nda rauda suund sisse, ootan 3-seki keegi ei lähe kuhugi, hakkan siis mööduma. Kiirus juba 105, olles 3-st maisnast möödunud, siis on ees veel üks sõiduauto ja tema ees buss, mille ees veel üks masin - kuna ees terendab eraldussaar koos ristmikuga, mis on tühi, siis hoian žigulil pedaali põhjas edasi ning hoo üleval ja 120-130 juures möödun ka bussist ja tolle ees olevast sõidukist, ületades seejuures need eraldussaared jms.
Kõik autod olid pikivahega ca auto pikkuse jagu - kuhugi sisse keerata poleks olnud ja rammida ei tihanud (mõni ju ei taha om akohta loovutada ja siis tee või tina seal "keskmises" reas:)

Ühesõnaga tekitasin liiklusohtliku olukorra, koormasin asja eest teist taga oma masinat ja närve, eirasin LE-d ja kes teab veel mida...õnneks läks tookord, kuid vähemalt edasi oli hea rahulik üksinduses sõita.

Kui viimased 5a. kokkuvõtta, siis olen sellest maanteest loobunud enda tervise ja auto kaitseks ja kasutan alternatiive, nt. Piibe on nüüd mu lemmik - vastu tuleb heal juhul kokku 20 masinat, pole kaameraid ning palju kenam loodus.
Närv puhkab, auto lööb nurru ning rahakotil ja loodusel on kindlasti kergem hingata;)

Mõistust ja oskusi meile liikluses!
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
MartinRa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 238
Liitunud: E, 05 Jaan 2009 18:44:11 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#25 Postitus Postitas MartinRa » E, 16 Sept 2013 12:03:51 +0300

JP kirjutas: Parema käe reegli eirajad. (Suht tavaline, et 1est rajast tehtud 2 realine valgusfoor suurema läbilaske nimel, mis ühineb 100m pärast vasakuks, siis sind paremalt vahele ei lasta, kuigi sul on LE järgi selleks isegi ÕIGUS, rääkimata mujal maailmas toimivast elemantaarsest viisakusest, kus vaheldumisi liigutakse.)
Mina mäletan oma autokoolist selle paremakäe reegli kasutamise kohta seda et raja vahetusel kehtib parema käe reegel VAID vastastikusel raja vahetamisel. Ehk kui sina tahad vasakule aga tema paremale ei taha siis ta teed ei pea andma. Võibolla on praeguseks LE'd ümber kirjutatud kuid siis kui ma lube tegin oli veel nii.

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#26 Postitus Postitas 88valve » E, 16 Sept 2013 13:06:30 +0300

aivo28 kirjutas:Rullnoklus. Aga mis se siis tegelikult üldse on? Kas on olemas venijad, hoogsa sõidustiiliga juhid ja kuskilt maalt alates rullnokad? Ma lasen ka kõik oma lahjemad saanid, olgu siis isiklik või ametiauto, fooritagant suht tühjaks. Rehve just ei käuksuta, aga seljatagustel kodanikel pole ka põhjust mind egoistlikuks venivillemiks pidada, keda huvitaks ainult iseenda foori alt läbijõudmine.

Ja no minujaoks on kõikvõimalikud fooriall nihelejad ja maanteel kaasa kiirendajad ainult meelelahutus, kui Subaariga sõidan. Paraku on nii, et enamus selliseid inimesi ei tee seda for fun (sirge tee, kedagi vastu ei tule, huvitavad autod, miks mitte?), vaid neil ongi mingi tõsine vaimne puue küljes ja üliäge on selliseid närvi ajada.

Mingiaeg alles kaklesin mingi soodaga, kellel oli vaja ilmtingimata minu ette just reastuda. Suund sees, iga foori all rusikas püsti ja karjus midagi vene keeles. Siiski ma otsustasin, et ei lase sellel vabatahtlikult sündida :mrgreen: lasin taadil pikalt eest ära, aga järgmise foori all oli jälle kõrval, näitas rusikat, suund sees ja trügis minu ette ülekäigurajale. Lasin siis rohelise süttides papahh paremalt reast mööda uuesti ja oma ritta tagasi :mrgreen: siis tuli signaali tagant ja sõimu jälle jne. Asi lõppes sellega, et taat lasi järgmise foori alt punasega üle lihtsalt. Nimetame seda siis psühhopaadi ja rullnoka maavõistluseks, aga fun oli :D
+1

Kasutaja avatar
SimonSTI
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 133
Liitunud: R, 14 Sept 2012 15:43:13 +0300
Asukoht: Võru

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#27 Postitus Postitas SimonSTI » E, 16 Sept 2013 13:35:42 +0300

Reix kirjutas:Minu arvates on rullnokad sellised vennad, kes seda autoasja ülemäära tõsiselt võtavad, oma sõidukeid "isenditeks" kutsuvad
Jäägu sulle sinu arvamus, aga see on rohkem autope*ede teema. (parem olla autope*e kui lihtsalt pe*e) :mrgreen:
Ma olen ka oma Scooby kohta öelnud isend, ja kui Escorti vahetasin Legacy vastu siis võtsin autoasja ikka väga väga tõsiselt,
Ei tunne ennast rullnokana.

Pigem on rullnokk liikluses pätt, kes ei arvesta teisi ja arvab, et on liikluses kõige tähtsam.
Kindlasti ka tagaveo mehed kes teevad ühekohapeal ringe ja põletavad kummi ja siis räägivad, et käisid driftimas . 8)

Kasutaja avatar
Reix
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 10 Mär 2009 20:58:58 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#28 Postitus Postitas Reix » E, 16 Sept 2013 13:51:09 +0300

SimonSTI kirjutas:
Reix kirjutas:Minu arvates on rullnokad sellised vennad, kes seda autoasja ülemäära tõsiselt võtavad, oma sõidukeid "isenditeks" kutsuvad
Jäägu sulle sinu arvamus, aga see on rohkem autope*ede teema. (parem olla autope*e kui lihtsalt pe*e) :mrgreen:
Ma olen ka oma Scooby kohta öelnud isend, ja kui Escorti vahetasin Legacy vastu siis võtsin autoasja ikka väga väga tõsiselt,
Ei tunne ennast rullnokana.
Selle peale võib ilmselt mõnda lahjemat sorti mürki võtta, et enamus rullnokki ei tunne ennast rullnokana ;)
Ma ka 10 aastat tagasi ei tundnud ennast rullnokana, kuigi täna ajas tagasi vaadates tuleb tunnistada, et olin siiski üsna usin rullnokk. Ja "isendiks" oli toona igati korralik Audi 200TQ, millega sai nii mõnedki iseenda ette kujutatud kiirendusvõistlused kinni pandud :P
Subaru Outback 2,5 CVT MY13

Kasutaja avatar
Reix
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 10 Mär 2009 20:58:58 +0300

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#29 Postitus Postitas Reix » E, 16 Sept 2013 13:58:23 +0300

Lahe on see, et ÕS-is on selline väljend nagu rullnokk täitsa defineeritud: http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=rullnokk&F=M
rul'l+nokk pms autodest, alkoholist ja kaklemisest huvitatud intellektita mees
Subaru Outback 2,5 CVT MY13

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru vs. rullnoklus!!!

#30 Postitus Postitas raig0 » E, 16 Sept 2013 15:58:09 +0300

aivo28 kirjutas:Rullnoklus. Aga mis se siis tegelikult üldse on? Kas on olemas venijad, hoogsa sõidustiiliga juhid ja kuskilt maalt alates rullnokad? Ma lasen ka kõik oma lahjemad saanid, olgu siis isiklik või ametiauto, fooritagant suht tühjaks. Rehve just ei käuksuta, aga seljatagustel kodanikel pole ka põhjust mind egoistlikuks venivillemiks pidada, keda huvitaks ainult iseenda foori alt läbijõudmine.
Mul on umbes sama suhtumine :)
Kui te tahate venimist kogeda, siis tulege Võrru- venijate pealinna. Siin sõidetakse 35-40 km/h linnapeal. Foori alt kiirendatakse 40-ni umbes kilomeeter.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta