#37
Postitus
Postitas Ljeeppa » R, 23 Sept 2016 11:24:19 +0300
Kindlasti on oma osa ka siinses kütusekvaliteedis. Kuid peab tõdema, et DPF filtrite jama on siiski ülemaailmne ja ülemargiline. Pole see ainult Subaru ega Eesti häda.
Leian, et siinjuures on kliente julmalt petetud, ja et tänapäeva diislite müümisel peaks kliente eelnevalt teavitama, et 3km kaugusele poodi peaksid sõitma 50km-se ringiga - eeldatavasti maanteed pidi.
Ja, mis puudutab DPF-i ja garantiid, siis teadmiseks teile, et see varuosa ei kuulu garantii alla! Tegemist on kulutarvikuga nagu piduritegagi. Jällegi pole see ainult Subaru ja Eesti kiiks, vaid selline garantii alla mittekuulumine on omane kõigile automarkidele ja seda ülemaailmselt.
Ehk teisisõnu - kui DPF peaks 3 aasta jooksul lootusetult ummistumagi ja tekkima paratamatu vajadus vahetuse järele, siis öeldakse teile lihtsalt seda, et olete autot valeotstarbeliselt kasutanud (loe uuesti seda minu lauset poes käimise kohta).
Ahjaa ja lisaks sellele võiksid s*itapead mainida auto müümisel ka seda, et tänapäeva diislitel on tänu DPF filtrile täiesti normaalne, et õlist ca 10% moodustab diisel! Palju õnne sellise autoga "igavesti" sõitmisel!
Mis te arvate, kust see kuulus VW skandaal alguse sai? Ikka sellest, et VW sai väga hästi aru, et ilma auto mootorit teadlikult rikkumata pole võimalik neid lolle euronorme täita. Selleks kirjutati siis koodijupikene, mis käivitas põletusprotsessi ainult väga spetsiifilise ülevaatuse ajaks.
Subaru Outback 2.0D CVT