K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#16 Postitus Postitas Holari » K, 12 Apr 2017 22:24:32 +0300

Hakkaks nagu looma veidi.

Varuosa nr. 31942AA130 Võiks olla juba parem.

Uurin aga edasi.

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#17 Postitus Postitas Holari » N, 13 Apr 2017 20:57:36 +0300

Täna tuli välja, et mu autol on taga LSD, vahetasin rehve ja keerutades tagumist ratast, pöörles teine samas suunas. Miks ei anna kataloog sellele spets LSD õli või ei peagi olema? Teistel autodel, millel see olnud, on vaja spets õli, isegi käsiraamatus pole sõnagi. Muidugi ei tea, palju sellest järgi on, aga siiski.
Homme, kui halb ilm, võtan käigukasti lahti, juu siis paistab, mis solenoid seal sees on.


H.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#18 Postitus Postitas Tubaru » R, 14 Apr 2017 08:56:05 +0300

Selle generatsiooni outbackidel on jah taga LSD.
See on visko-lsd, täiesti eraldatud kambris ja spets õli ei vaja.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#19 Postitus Postitas eimoR » R, 14 Apr 2017 22:33:10 +0300

Tubaru kirjutas:Selle generatsiooni outbackidel on jah taga LSD.
See on visko-lsd, täiesti eraldatud kambris ja spets õli ei vaja.
Mul ka selle generatsiooni obk ja taga LSDd pole. Või on aga ei tööta enam.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#20 Postitus Postitas Type RA » L, 15 Apr 2017 11:38:59 +0300

Huvitav, kui ise käisin diffri õli otsimas, siis näitasid kataloogid, et on LSD ja vajab LS lisandiga õli.
LSD on hea küll, aga lume vabal talvel oli naeltest kahju. Kui keerata vaikselt 90 kraadist kurvi, siis tahab sisemise ratta sama kiirelt käima lasta nagu välimise. Sama seis kuiva asfaltiga, kui seal juhtub väheke liivasem olema, siis tahab kohe külksi lasta.
2005 Outback 2.5 AT

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#21 Postitus Postitas Tubaru » L, 15 Apr 2017 16:40:16 +0300

Visko lsd ei vaja erilisandiga mesket, kuna kogu see lukustamise mehhanism on täiesti eraldatud ülekande hammakatest.

Nii kangelt ei tohiks see tavaline LSD mu arust kangutada. Kui visko lsd saba annab, siis ta kas ei lukusta enam üldse, või poob päris kinni end (ehk siis ei libista enam pmst üldse läbi)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#22 Postitus Postitas Holari » K, 19 Apr 2017 10:28:39 +0300

Tere!

Nimelt sai täna pisut kasti sisse piilutud. Nagu ikka, siis kõik ei läinud, nagu plaanitud, et lihtne oleks. Positiivse poole pealt, on siduripakk heas korras, kettad liiguvad jne. Negatiivse poole pealt, ei ole seda solenoidi seal, kus algselt see olema pidi. Netsist edasi otsides, siis uuematel 4EAT kastidel kolis see solenodi kokku teistega. Mark siis 4EAT Phase 2 Version 2 transmission. Ma ei saa aru, kuidas ma seda kohe välja ei suutnud lugeda.
Vähemasti sai siduripakk kontrollitud.
Ja tuleb välja, et kas kõik sõidavad lukus nelikuga või olen ma tõesti ainuke, aga isegi Hõbenool ei olnud selle probleemiga kokkupuutunud.


Paar pilti kah

https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... lB6T0cxaEE
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... jFWR09mczA

Parimat
H.

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#23 Postitus Postitas Boot » N, 20 Apr 2017 11:19:06 +0300

See siduripakk peabki mingilmääral "preloaded" olema.
Siin teemas tegelased on seda miski softiga päris põhjalikult mõõtnud-katsetanud, et mis olukorras kui suur siduripaki surve on:
http://www.subaruoutback.org/forums/65- ... m-tcu.html
Võid julgelt kuhugi 20-30 lk kanti kerida, sest alguses oli vist peamiselt softi töölesaamisest juttu.

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#24 Postitus Postitas Holari » P, 23 Apr 2017 22:10:38 +0300

Tere.

Veel selline tähelepanek.

Autocomi seadmega sai auto kallal käidud, ühtegi viga ei olnud, mis aga jäi kripeldama. Lock up solenoid oli tühikäigul 6%, mis on OK. Aga see number ei muutunud mitte midagi tehes. Tegemist oli originaal seadmega. Kas võis olla tegemist, et antud seade ei armasta väga Subarut või on sel mingi muu seletus, sest nagu kuskilt lugesin, siis käigu sisselülitamisel pidi näit olema 30%. Ons kellelgi kogemusi?

Tänades

H.

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#25 Postitus Postitas eimoR » T, 25 Apr 2017 18:51:11 +0300

Ma varsti saan (loodan) hiinast ühe juhtmejupi kätte, siis ma jälle SSM'i võimeline. Pistan oma masinale juhtme ja arvuti külge, vaatan mis numbreid näen. Saab ehk Sinu oma ka üle tsekkida.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#26 Postitus Postitas vaska » T, 25 Apr 2017 20:44:27 +0300

Holari kirjutas:Tere.

Veel selline tähelepanek.

Autocomi seadmega sai auto kallal käidud, ühtegi viga ei olnud, mis aga jäi kripeldama. Lock up solenoid oli tühikäigul 6%, mis on OK. Aga see number ei muutunud mitte midagi tehes. Tegemist oli originaal seadmega. Kas võis olla tegemist, et antud seade ei armasta väga Subarut või on sel mingi muu seletus, sest nagu kuskilt lugesin, siis käigu sisselülitamisel pidi näit olema 30%. Ons kellelgi kogemusi?

Tänades

H.
Mis softi autocomiga kasutasid?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#27 Postitus Postitas Holari » T, 25 Apr 2017 21:28:41 +0300

Eeee.....seda ma ei tea küll. Koolis sai proovitud, seal teisigi seadmeid, aga õpetaja soovitas seda, kuu aja pärast saan softi kohta uurida.

Seda SSMi mõtlesin isegi katsetada. Jaga kogemusi, kui jubin käes.

Mis aga autosse puutub, siis on solenoid väljas, Mõõtes on mähis nagu on korras, aga tundub, et kinni, lõhkusin lahti, vaatasin sisse, suht kulunud on seest, panin kokku tagasi, proovisin aku pealt korra klõpsus, kui nõelaga liigutada, siis pinge all, siis ei hoia kinni. Juu liiga kulunud ja kiilub kinni. Igatahes panen nüüd jõuga selle solenoidi kinni ja laon kokku tagasi. USAst saab tellida järelpaigaldaltavat solenoidi, aga ei taha autot seni garaazis hoida, veelvähem siduripakki ja muud lõhkuda ning suvi on nagunii :wink:


H.

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#28 Postitus Postitas Holari » N, 27 Apr 2017 10:09:55 +0300

Tänase päeva seisuga on siis auto mõneks ajaks esiveoline. Andke mulle andeks, eks.

Kui lugeda seda lehte
http://www.rostratransmission.com/subar ... cement.php

Siis kogu info on siin olemas, mille järgi lammutasin. Sama solenoidi üritan ka tellida. Ei tahtnud seda ennetavalt tellida, kuna mine tea, mis võib katki olla.
Muud võimalust ei ole ma kohanud, sest ametlikult Subarust saab terve 900eurise solenoidi komplekti. Kui keegi teab, kellel on korras originaal solenoidi saada, võib mulle teada anda.

H

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: K: Outback 2,5, automaat, 2005 keerates poob

#29 Postitus Postitas Holari » L, 25 Nov 2017 22:27:58 +0300

Tere.

Tänase päeva seisuga on mu sinine Subaru jälle Subaru. Eile saabunud solenoid sai vahetatud, tellisin Tšehhist, kokku 200 EUR. Igatahes toimiv lahendus. Kellel infot vaja, siis jagan meeleldi. Ma siiani ei usu,et ole ainuke selle probleemiga, kuigi mujal maailmas tundub olema suhteliselt laialt levinud.

H.

Vasta