Outback 2015

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
kullikas
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Veebr 2015 18:48:08 +0300

Re: Outback 2015

#466 Postitus Postitas kullikas » K, 27 Juun 2018 13:34:33 +0300

spiritis ol mul 306 koos kõmmiga

jakim
Subaruaff
Postitusi: 70
Liitunud: N, 07 Mai 2015 19:56:50 +0300

Re: Outback 2015

#467 Postitus Postitas jakim » R, 29 Juun 2018 00:20:59 +0300

Tartus Marine Autos oli diisli 60k hooldus 540

Õli, filtrid+ õli tagasillas.

Tundub pisut kallis.

Kasutaja avatar
mihhail1988
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 118
Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Outback 2015

#468 Postitus Postitas mihhail1988 » R, 29 Juun 2018 06:48:50 +0300

Selline on Forester 2017, 60 000 hoolduse kaigus teostatavad tööd Autospiritis hind 338,78€. Ega need hooldused Outbackiga väga ei erine.
Manused
s.jpg
s.jpg (104.62 KiB) Vaadatud 5612 korda
Subaru Forester 2.0XE MY2017

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: Outback 2015

#469 Postitus Postitas Tarmo » R, 29 Juun 2018 10:02:19 +0300

jakim kirjutas:Tartus Marine Autos oli diisli 60k hooldus 540
Õli, filtrid+ õli tagasillas. Tundub pisut kallis.
Diisel Legacy sedaan 2013 60k hooldus Autospiritis 425,66€, mis sisaldab lisatööna ka nubritule pirni vahetust (ca'10€).
Äkki tehti Tartus sul autoga midagi veel?
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

jakim
Subaruaff
Postitusi: 70
Liitunud: N, 07 Mai 2015 19:56:50 +0300

Re: Outback 2015

#470 Postitus Postitas jakim » R, 29 Juun 2018 22:36:45 +0300

Tarmo kirjutas:
jakim kirjutas:Tartus Marine Autos oli diisli 60k hooldus 540
Õli, filtrid+ õli tagasillas. Tundub pisut kallis.
Diisel Legacy sedaan 2013 60k hooldus Autospiritis 425,66€, mis sisaldab lisatööna ka nubritule pirni vahetust (ca'10€).
Äkki tehti Tartus sul autoga midagi veel?
Pilt

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 124
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Outback 2015

#471 Postitus Postitas Ljeeppa » L, 30 Juun 2018 08:24:45 +0300

60k km peal peaks cvt kastil kindlasti õli vahetama mitte seda ainult kontrollima, kui tahate et see kestaks. Kuuldused on, et ametlikud esindused spirit ja mariine vahetavad ainult ca 4l 11st - nende metoodikaga ei saa kõike vana õli kätte. Googeldage väheke mis nende kastidega USAs ära tehti. Seal anti klientide pahameele tõttu aastakese tagasi vms neile kõigile 10 aastane garantii kuna õli vahetamata jätmise tõttu lagunesid muudkui ära.
Subaru Outback 2.0D CVT

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 101
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback 2015

#472 Postitus Postitas merchant » L, 30 Juun 2018 16:01:00 +0300

Nii hull see asi ei ole, viid auto õhtul sinna, lasevad kohe soojalt välja ja jätavad ööseks tilkuma. Järgmine päev läheb 9-10L sisse. Mariines vähemalt tehti nii. Kuuldavasti saab juba Hõbenooles läbipumpamisega ka vahetada, hinna suurusjärgud on samad.

ermo14
Postitusi: 5
Liitunud: R, 20 Apr 2018 17:46:58 +0300

Re: Outback 2015

#473 Postitus Postitas ermo14 » E, 30 Juul 2018 18:05:47 +0300

Keegi 90000km hoolduse hinda oskab öelda?

peamees
Postitusi: 44
Liitunud: E, 16 Nov 2015 22:25:50 +0300

Re: Outback 2015

#474 Postitus Postitas peamees » L, 08 Sept 2018 16:04:28 +0300

Jõudis kätte aeg mil tuli minna autoga tehnilisele ülevaatusele.
Mõtlesin, et mis seal ikka; auto tundus tehniliselt korras ja peaks nagu kiirelt hakkama saama. Enne mind läks mingi a'la 10aastase VW 15min. Algas kõik hästi aga kui jõudis kätte aeg kui oli vaja kontrollida stendis(rullikute peal) seisupidurit siis läks jamaks. Nemad on harjunud "kässarit" peale tõmbama nii-öelda sõidu pealt. Aga Subaru OB ei lase seda teda. Tuulati ülevaatus punkti arvutis ja leiti maanteameti mail kui kirjas, et antud mudeli seisupiduri kontrollimisega võivad tekkida probleemid. Oli toodud mingi segane seletus, et kuidas kontrollida. Juba taheti mind minema saata ja paluti tulla mõni teine päev või minna kuiskile mujale. Pika kauplemise peale sai vist pidud kontrollitud(vist). Kogu see teema kestis üle tunni. Välja sõites põlesid armatuuris pea kõik kellad. Tekkis juba tunne, et pean teenidusse pöörduma aga peale mootori välja-sisse lülitamist sai põlevatest kelledest lahti.
Kes pole ülevaatusel käinud võiks ennem uurida kas koht kuhu on plaanis minna; kas saavad antus mudeliga hakkama. Või sattusin mina lihtsalt valesse kohta ja vale inimese otsa. Kohale mida mina külastasin jätaks hetkel "reklaami" tegemata.

kullikas
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Veebr 2015 18:48:08 +0300

Re: Outback 2015

#475 Postitus Postitas kullikas » P, 09 Sept 2018 07:31:26 +0300

mul oli täpselt sama asi. Suure veenmise peale sai sõidetud kõrvalasuvale kallakule ja seal demonstreeritud.
Kontrollijad igajuhul mingit 2015 OB eelnevat kogemust ei omanud.

rihoa
Postitusi: 11
Liitunud: N, 30 Apr 2015 10:17:47 +0300

Re: Outback 2015

#476 Postitus Postitas rihoa » E, 10 Sept 2018 12:29:51 +0300

kas mitu korda "kässari" nuppu tõmmates ei lähe sõidu ajal peale? vanemal versioonil talvel vaikse hooga nii toimis, suvel pole testind :P
Outback MY14

peamees
Postitusi: 44
Liitunud: E, 16 Nov 2015 22:25:50 +0300

Re: Outback 2015

#477 Postitus Postitas peamees » E, 10 Sept 2018 18:40:12 +0300

Mõned "kommid" eelmistele.
Ka minu autoga tehti õues mõned tiirud ja kallaku peal saadi aru, et seisupidur toimib korralikult kuid kõvasti gaasi andes seisupidur vabaneb. Kogu ülevaatluse info(protokoll) jookseb arvutisse ja peab olema vajalikel ametnikel alati kättesaadav(kontrollitav).
Kallaku peal kontrollitud seisupidur ei kajastu kuskil protokollis.
Vestlesin ülevaatlus teemal mõne tuttava automehaanikuga. Väideti, et asjast kõvasti ei räägita aga nii nagu eestis autotele ülevaatust tehakse; on nii mõni uuem auto korralikult pe.... keeratud. Neli-vedu autosid peaks väidetavat kontollima kas rattad õhus või kõik rattad rullikute peal. Meil sõidetakse kas esimesed või tagumised rullikute peale(neli-veolistel korda-mööda). Uuemat elektroonilist seisupidurit eestis kasutuses oleva tehnikaga ei pidavat saama kontrollida nii, et autot ei lõhu ja tulemust oleks võimalik protokollida. Olen sõitnud uute "sakslaste" ja "prantsastega"; paljudel läheb seisupidur automaatselt peale kui lükkad(vajutad) käigu parkingu peale. Käik drive peal seisipidur ei rakendu; näpi, vajuta või sikuta... .
Autode elektroonika on kiirelt arenenud aga eestis ülevaatus "punktidel" olevat seadmed ajast "kilp ja mõõk".

Kasutaja avatar
karl890
Postitusi: 46
Liitunud: N, 29 Okt 2015 20:00:26 +0300
Asukoht: soome, Vantaa

Re: Outback 2015

#478 Postitus Postitas karl890 » L, 06 Okt 2018 21:29:39 +0300

Vahetasin siis oma OB Summit 15, OB 18 Summit vastu.

Sain väga hea pakkumise ja olen rahul! Auto vaiksem, vedrustus pehmem ja kõik väikesed lisad mis võrreldes 15 aasta omaga, teeb autost kvaliteetsema [ kallima] auto. Soovitan proovida...
Outback 2015

kalev222
Postitusi: 3
Liitunud: T, 03 Mai 2016 14:38:54 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Outback 2015

#479 Postitus Postitas kalev222 » E, 08 Okt 2018 18:16:53 +0300

Tere
Endal 2016a Summit Outback bensiin läbisõit 49000 tahtsin küsida kas sellel uuel on ka siis veermikul midagi teistmoodi,praegusega väga rahul aga äkki uus parem palju.

sheik
Subaruaff
Postitusi: 61
Liitunud: E, 06 Mär 2006 17:51:45 +0300

Re: Outback 2015

#480 Postitus Postitas sheik » R, 12 Okt 2018 13:05:31 +0300

Kas OB Summit 15 ja 18 Harman/kardon on samal tasemel või on siin ka midagi muutunud? Uuel on vist ekvalaiser keerulisem, aga mis kuulaja kõrv ütleb?

Vasta