Autogaasiseadmete paigaldus
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kas siin on inimesi, kellel om gaasiseade peal on? Kuidas tundub?
- jkddp0
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: L, 03 Mär 2012 20:15:54 +0300
- Asukoht: tln-lgr
- Kontakt:
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Ma ei tea kas teemaalgataja julgeb vastata, aga statistiliselt võttes boxer mootorid, mis kilomeetri tagant keskmiselt klapid läbi põlevad?
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Vastuseid saab kui vaadata idanaabri poolseid saite,seal see levinud.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kas juhtus väike õnnetus teil seal töökojas? Leht kirjutas mõni päev tagasi, et toimus gaasiplahvatus autogaasi seadmete firmas, 2 inimest haiglas ja aknad lendasid eest. Kiiret paranemist, kes ei tee, sel ei juhtu.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kahe nädala pärast lasen enda legacile panna gaasiseadet. Annan teada kuidas toimib
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Jagage kogemusi, kes veel paigaldanud gaasiseadme subarule. Kuidas toimib, kuidas mootor?
Endal plaan üks Itaaliast toodud legacy soetada, mil gaasiseade peal, aga natuke ettevaatlikuks teeb asjaolu, et võib olla on juba mootor õhtal seal sellest gaasiga paarutamisest..
Endal plaan üks Itaaliast toodud legacy soetada, mil gaasiseade peal, aga natuke ettevaatlikuks teeb asjaolu, et võib olla on juba mootor õhtal seal sellest gaasiga paarutamisest..
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
On gaas peal 2009 foresteril. Ei ole midagi positiivset. Klapid põlend + gaas on paigaldatud suht üle m-i. Väga pahasti on tegelikult.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Mul 1998 outbackil juba 20000km jagu LPG-seade peal - ilmselt 4 põlvkond. Käib nagu kellavärk. Korra aastas hooldus 40 euri - vaadatakse, kas lekkeid on ja vahetatakse mingi filter ja pannakse korraks arvuti taha. Varasemad postitajad kurdavad, et klapid põlenud - ei oska kommenteerida, kuid juba aastaid lisatakse süsteemile ka klapiõlitusseade, mis siis sisselaske kaudu tilgutab klapikaitse õli, et säästa klappe. Eelmine masin sõitis (Chrysler Voyager) mul ca 80000km cng-ga enne kui ära müüsin. Siiani sõidab... Enda kogemusest võin öelda, et kui norm kohas norm asi normaalselt käima suudetakse timmida, siis toimib küll. Minul pandi Tallinna Gaznetis.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
20000km pole suurem asi läbisõit, selle ajaga ei tasu gaasiseade ennast äragi veel. Enamasti on klapipõlemist kurdetud 100000km...150000km pealtcrist kirjutas:Mul 1998 outbackil juba 20000km jagu LPG-seade peal - ilmselt 4 põlvkond. Käib nagu kellavärk. Korra aastas hooldus 40 euri - vaadatakse, kas lekkeid on ja vahetatakse mingi filter ja pannakse korraks arvuti taha. Varasemad postitajad kurdavad, et klapid põlenud - ei oska kommenteerida, kuid juba aastaid lisatakse süsteemile ka klapiõlitusseade, mis siis sisselaske kaudu tilgutab klapikaitse õli, et säästa klappe. Eelmine masin sõitis (Chrysler Voyager) mul ca 80000km cng-ga enne kui ära müüsin. Siiani sõidab... Enda kogemusest võin öelda, et kui norm kohas norm asi normaalselt käima suudetakse timmida, siis toimib küll. Minul pandi Tallinna Gaznetis.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Klappe põletavad reeglina need mootorid, milledel ei ole hüdrotõukureid, mis klapivahe muutust kompenseerivad. Kuna subarul on väga kehv klappe timmida ja päris koduste vahenditega ei tee, siis sellepärast nad ka ära poegivad. Vanad vabalthingavad olid kohati ka hüdrokatega ning nendega võis gaasiga sõita sadu tuhandeid km, ka endal oli kunagi miskit säärast. Sisselaske õliseks tegemine on ausaltöeldes midagi täiesti haiglast, korralik marketing. Turbomootoritele palju õnne, vähe sellest, et klapid ära põlevad, detoneerite ka veel tänu õlile sisselaskes, õli aur sisselaskes alandab oktaanarvu ning oil catch can ei ole igaksjuhuks väljamõeldud asi.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
10 aastat vana jutt klappide põlemise kohta inglise paigaldaja poolt: http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Tõstaks teemat.
Kuna kütuseaktsiisid laes ja sõitmis rohkemaks läinud kui varem, siis ka tekkinud mõtted LPG gaasisüsteemi paigaldamiseks. Masinaks '15 Forester, kahe liitrine vabalt hingav. Läbisõitu hetkel 54000km.
Äkki keegi on foorumis lasknud paigaldada uuemale foresterile. Kuidas küttekulu mõjutanud on? Igasugu muud head või vead? Või tasuks boksermootoriga ikkagi eemal hoida.
Gazneti pakkumine oli ~1200€.
Kuna kütuseaktsiisid laes ja sõitmis rohkemaks läinud kui varem, siis ka tekkinud mõtted LPG gaasisüsteemi paigaldamiseks. Masinaks '15 Forester, kahe liitrine vabalt hingav. Läbisõitu hetkel 54000km.
Äkki keegi on foorumis lasknud paigaldada uuemale foresterile. Kuidas küttekulu mõjutanud on? Igasugu muud head või vead? Või tasuks boksermootoriga ikkagi eemal hoida.
Gazneti pakkumine oli ~1200€.
Subaru Forester '15
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Lasin suvel (gaznet-is) peale panna. Hinnavõit on 40%, kütusekulu on pigem +20% kui +10%. Hetkel gaasiga 6000km sõitnud, see on liiga vähe, et klapid otsa saaks (ehk siis ei tea kas ribub mootorit või mitte). Paigaldajad tegid pläkki ka: migi pihustit reguleeriva juhtme isolatsioon oli vastu sisselaske kollet ja sulas ära, mille tulmusena silinder ära uputati. Suvel oli nii soe, et bensiini põhimõtteliselt ei kulunud. Praegu kulub paar km enne kui gaasile ümber lülitub. Mul muidugi vanem auto kah.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Teen ühte gaasiga 220 000 sõitnud EJ251 mootorit.
Tundub,et põhiline error tuleb sisse sellest,ET KEEGI EI REGULEERI KLAPPE!!!
Subarul on vaja klappe reguleerida(vahed kontrollida) iga 100 000 km tagant.
Gaasiautol siis pigem 50 000 tagant.
Vahed võiks ka panna pigem 0,25(SL) ja 0,3(VL) mm 0,2 ja 0,25 asemel.
Tundub,et põhiline error tuleb sisse sellest,ET KEEGI EI REGULEERI KLAPPE!!!
Subarul on vaja klappe reguleerida(vahed kontrollida) iga 100 000 km tagant.
Gaasiautol siis pigem 50 000 tagant.
Vahed võiks ka panna pigem 0,25(SL) ja 0,3(VL) mm 0,2 ja 0,25 asemel.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
mis siis juhtub, kui klappe mitte reguleerida?