Vabaga aeglustamine
Vabaga aeglustamine
Tere,
Tegin konto, et uurida, kas kellelgi on veel täpselt nii...
Nimelt sõidan Outback 2010 3.6R ja automaatkäigukastiga (5EAT?) Subaruga. Siiani olen automaatidest pruukinud CVT-sid ja DSG-sid. Olen harjunud sõitma nii, et kui eemal on punane vms takistus, siis juba kaugelt lasen gaasi maha ja auto hakkab n-ö vabaga aeglustuma. Kütuse ja pidurite säästmise ning muidu sujuvama sõidu eesmärgil.
Outback, aga tahab palju kauem kulgeda, kui gaas on vabaks lastud. Kas see ongi selle auto+kasti eripära või pigem mingi kasti, gaasi, (throttle)sensori probleem? Kui gaasi maha lasen, siis pöörded langevad ca 900 peale. Kui mootor soe on, siis seistes on ca 750 peal. Kasutan Intelligent käiku.
Tegin konto, et uurida, kas kellelgi on veel täpselt nii...
Nimelt sõidan Outback 2010 3.6R ja automaatkäigukastiga (5EAT?) Subaruga. Siiani olen automaatidest pruukinud CVT-sid ja DSG-sid. Olen harjunud sõitma nii, et kui eemal on punane vms takistus, siis juba kaugelt lasen gaasi maha ja auto hakkab n-ö vabaga aeglustuma. Kütuse ja pidurite säästmise ning muidu sujuvama sõidu eesmärgil.
Outback, aga tahab palju kauem kulgeda, kui gaas on vabaks lastud. Kas see ongi selle auto+kasti eripära või pigem mingi kasti, gaasi, (throttle)sensori probleem? Kui gaasi maha lasen, siis pöörded langevad ca 900 peale. Kui mootor soe on, siis seistes on ca 750 peal. Kasutan Intelligent käiku.
Re: Vabaga aeglustamine
See on 5EAT puhul normaalne ja saadki ökonoomsemalt kaugemale veeredak66lus kirjutas:Tere,
Tegin konto, et uurida, kas kellelgi on veel täpselt nii...
Nimelt sõidan Outback 2010 3.6R ja automaatkäigukastiga (5EAT?) Subaruga. Siiani olen automaatidest pruukinud CVT-sid ja DSG-sid. Olen harjunud sõitma nii, et kui eemal on punane vms takistus, siis juba kaugelt lasen gaasi maha ja auto hakkab n-ö vabaga aeglustuma. Kütuse ja pidurite säästmise ning muidu sujuvama sõidu eesmärgil.
Outback, aga tahab palju kauem kulgeda, kui gaas on vabaks lastud. Kas see ongi selle auto+kasti eripära või pigem mingi kasti, gaasi, (throttle)sensori probleem? Kui gaasi maha lasen, siis pöörded langevad ca 900 peale. Kui mootor soe on, siis seistes on ca 750 peal. Kasutan Intelligent käiku.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Vabaga aeglustamine
Sellegipoolest tee autole teene ja käi vaheta kastiõli ära, kui pole seda teinud . Näiteks Hõbenooles või kuskil. Maksab küll omajagu, kuid võid muretult kulgeda teades et kast vähemalt õli pärast ei trikita
Re: Vabaga aeglustamine
Vaba peal veeredes lülitab kütuse etteande välja nii at, kui mt variandil, sealt säästu ei tule. Õli vahetamise poolt ka pöidlad püsti. Hõbenool on kallis jah. Uuri natuke, kas ikka on ainuõige ja parim koht, nagu nad ise ütlevad ja teised teevad jama. Mul viimati küsiti 2500 euri jutuga, et kõik kastis p----s (kettad, klapid ja mis veel). Vahetas käike jõnksuga. Tuttaval garaazi nurgas oli sobiv hüdroplokk. Küsis tuuris 120 koos õli ja tööga. See vist juba eraldi teema küll
Re: Vabaga aeglustamine
Tänud soovituste eest, kuid kasti õli on vahetatud vastavalt hooldusintervallile.
See ongi huvitav, et teiste autode puhul gaas lahti lastes näitabki hetkel kütusekulu näitaja 0L/100km, kuid Outback näitab suuremat näitu.
See ongi huvitav, et teiste autode puhul gaas lahti lastes näitabki hetkel kütusekulu näitaja 0L/100km, kuid Outback näitab suuremat näitu.
Re: Vabaga aeglustamine
Kuidas ei tule säästu, kui kütuse etteanne lülitatakse välja, võiks nagu ikka tulla...urmas kirjutas:Vaba peal veeredes lülitab kütuse etteande välja nii at, kui mt variandil, sealt säästu ei tule. Õli vahetamise poolt ka pöidlad püsti. Hõbenool on kallis jah. Uuri natuke, kas ikka on ainuõige ja parim koht, nagu nad ise ütlevad ja teised teevad jama. Mul viimati küsiti 2500 euri jutuga, et kõik kastis p----s (kettad, klapid ja mis veel). Vahetas käike jõnksuga. Tuttaval garaazi nurgas oli sobiv hüdroplokk. Küsis tuuris 120 koos õli ja tööga. See vist juba eraldi teema küll
Kõrgemad pöörded kui tühikäik veeremisel on tingitudki sellest, et kas veab nn mootorit kaasa, nendest pööretest allapoole hakatakse juba kütust uuesti peale andma ning säästu ei tuleks, kui pöörded kõrgemad kui tühikäik poleks. See subarute kütuse hetkenäidik on minumeelest neil kõigil vigane...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Vabaga aeglustamine
Kui mootorit kaasa ei vea ja kütte tagant ära võtad, sureb ju välja? Rooli-piduri võimud ei tööta jne.
Näiteks CVT-ga jääb küte järgi, min näitab kompu 2L/100le
Näiteks CVT-ga jääb küte järgi, min näitab kompu 2L/100le
Re: Vabaga aeglustamine
Väidad, et cvt on nii algeline, et ei suuda mootori pidurit simuleerida? Millegipärast mu tuttava xt forekas küll hoiab nn käigupidurdusel üle tuhande pöörde veidi, tühikäik on 700 tuuris, miks peaks sellisel hetkel pöörded siis ca 1100 olema, kui pannakse nn vaba käik? See hetkekulu näit kusagil teisejärgulisel tablool on mitteoluline, vaata ajust, mis toimub ja millal fuel cut reaalselt toimib. Ükski auto aju ei arvuta reaalselt l/100 numbrit, mootor tarbib kütust alati ajahetkes ehk siis päris täpse numbri saaks ainult tunnikuluna, kõik muud näidud on teisendused ja mugandused. l/100 arvestuses peaks kohapeal näitama triljon liitrit 100 km peale...Sinna on aga mõnel pillil manatud maagiline pool liitrit sajale, mõnel 2l 100le, mõni ei näita kottigi, kuid kruvib keskmise kulu näitu üles, kuidas erinevad tootjad on selle jama nn lappinud. Keegi võiks värskemal cvt'ga masinal selle reaalselt ajust ära vaadata, millal pihustid 0 peal on, uued fa mootorid on suht ökolt käima saadud, mul on väga raske uskuda, et käigupidurdust üldse ei eksisteeri.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.