Tervist.
Minu kätte sattus 2008 2.0 110kw outback, millele on aiste vahele visatud vw 1.9 TDI 85kw mootor. probleemideks on siis elektroonilise roolivõimu, mootori temp anduri ja tahhoka mittetöötamine. Roolivõim oleks võimalik mehaanilise vastu vahetada kuid need probleemid peaksid omavahel niivõrd-kuivõrd seotud olema ja võiks siis juba selle ka tööle saada. Temp anduri kohta olen teada saanud nii palju, et vw ja subaru andurid toimivad erinevate impulssidega, aga paraku see pole piisav info, et ma selle tööle saaks. Olen igasuguse abi üle tänulik.
Outbacki mootori vahetuse probleemid
Re: Outbacki mootori vahetuse probleemid
Kas subaru andurile üleminekut ei kannata teha vw plokki? Oleks vast lihtsaim. Teine variant oleks ilmselt takistitega mängimine, eeldan, et impulsi pihta mõtled erinevaid andurite takistusi. Roolivõimuga ei oska kommenteeerida ja tahoga on juba keskmisest keerulisem. Uuri, milline ja kus on subaru trigger wheel ja topi see volkari rihmaratta otsa koos anduriga, kui mahub. Andurite signaale teisendama või tahokat ringi õpetada oleks elektrooniliselt lihtne ilmselt ainult tõsise elektrifriigi jaoks. Ausaltöeldes on tehtud ajaloos igasuguseid konversioone, kuid vw pumbedüse kärakas on ilmslt maailmas ainulaadne subaru vahel....
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outbacki mootori vahetuse probleemid
Tänan vastamast.Duster kirjutas:Kas subaru andurile üleminekut ei kannata teha vw plokki? Oleks vast lihtsaim. Teine variant oleks ilmselt takistitega mängimine, eeldan, et impulsi pihta mõtled erinevaid andurite takistusi. Roolivõimuga ei oska kommenteeerida ja tahoga on juba keskmisest keerulisem. Uuri, milline ja kus on subaru trigger wheel ja topi see volkari rihmaratta otsa koos anduriga, kui mahub. Andurite signaale teisendama või tahokat ringi õpetada oleks elektrooniliselt lihtne ilmselt ainult tõsise elektrifriigi jaoks. Ausaltöeldes on tehtud ajaloos igasuguseid konversioone, kuid vw pumbedüse kärakas on ilmslt maailmas ainulaadne subaru vahel....
Seal on praegu vw temp andur üldse küljes, aga ma katsun vaadata kas subaru oma istuks sinna. Googeldamine andis vastuseks, et trigger wheel on vända hammasrihma rattaga ühes tükis, niiet see variant jääb vist kahjuks ära(iseasi kui hea googeldamise oskus selles osas oli). Mul see üldse esimene kokkupuude swapiga.