TEE ISE! 60tkm hooldus: Forester 2.0 2017a. Esi, Tagadifri, CVT kastiõli vahetus jne.

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
mihhail1988
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 116
Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

TEE ISE! 60tkm hooldus: Forester 2.0 2017a. Esi, Tagadifri, CVT kastiõli vahetus jne.

#1 Postitus Postitas mihhail1988 » K, 25 Mär 2020 18:24:54 +0300

Praegu on aega küll selliste asjadega tegeleda :lol:
Põlve otsas tegin väikse video:
1) Esi ja tagadifriõli vahetus https://youtu.be/74UCmc2ssWs
2) CVT kastiõli vahetus https://youtu.be/JjtKpUoT1vs

lihtsalt juhindumiseks (koos väljavõtedega VENE remondi manuaalist), ei midagi "Blogeri" moodi, ehks siis nendele kes tegema hakkab siis on äkki abiks.

Veel on abiks video esidifri ja kastiõli vahetuse kohta https://www.youtube.com/watch?v=-OR7PEJ ... dex=4&t=0s

Autoks on siis Subaru Forester 2017a. 033BVK XE FB20b, CVT TR580.ls 60 000km
Esi ja tagadifrisse läheb 75W-90 GL-5. Tagaosa tahab c.a. 800ml, Esiots c.a. 1300ml. Kellel kuidas.
CVT kastiõli (AINULT ORIGINAAL) vahetuseks kulus c.a 6200 ml. Soovitan osta 7000ml siis on kindlam.

Kui küsimusi on võite julgelt tulistada p2p, mihhail1988@gmail.com, vajadusel saan toetada ka tarkvaraliselt(soft on sama nagu esinduses) temperaatuuride, veakoodide vms osas.
Viimati muutis mihhail1988, N, 16 Apr 2020 14:48:39 +0300, muudetud 5 korda kokku.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK

Kasutaja avatar
mihhail1988
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 116
Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: TEE ISE! 60tkm hooldus: Forester 2.0 2017a. Esi, Tagadifri ja CVT kastiõli vahetus

#2 Postitus Postitas mihhail1988 » P, 29 Mär 2020 15:09:55 +0300

Olen lisanud ka väikse video CVT kastiõli vahetuse kohta. Aga muidu 60tkm kohta on vaja veel teostada järgmised tööd...millega tegelen hiljem:
x.JPG
x.JPG (56.82 KiB) Vaadatud 6935 korda
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK

Kasutaja avatar
mihhail1988
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 116
Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: TEE ISE! 60tkm hooldus: Forester 2.0 2017a. Esi, Tagadifri, CVT kastiõli vahetus jne.

#3 Postitus Postitas mihhail1988 » N, 16 Apr 2020 14:47:24 +0300

Nii väike Update:
Tänaseks on tehtud kõik eelpostituses mainitud tööd.
1.Kontrollige veakoode valikumonitori abil- Tehtud, sest vastav tarkvara olemas, koodid puuduvad
2.Mootoriõli ja filtri vahetus- Õli sai ostetud Addinolist ja õlifilter esindusest, õli vahetatud ja korras (vahetus iga 200 mootoritöötundi)
3.Kontrollige ülekanderihvad- Üks rihm ongi, visuaalselt terve, praod puuduvad, pinguti korras
4.Kontrollige kütusetorustiku, voolikud ja ühendusi- auto alt, kütusepaagi juurest ja mootori kõrvalt, vaadatud, lekked ei leidnud
5.Kontrollige ja puhastage õhufilter- Nii salongi kui ka mootoriõhufiltrid välja võetud ja tolmuimejaga puhtaks tehtud
6.Kontrollige mootori jahutusvedeliku- vastav seade puudub, kuid visuaalselt jahutusvedelik on puhas ja tase on normis
7.Kontrollige jahutussüsteemi, lõdvikud ja ühendusi- mootoriruumis on kõik suht ilusti näha, k.a ja CVT kasti sojendamise/jahutuse süsteemi soojusvaheti, visuaalselt tundus olema korras
8.CVT kasti õli kontroll- nagu eelmisest postitusest välja tuleb, siis kasti õli sai osaliselt vahetatud
9.Esi ja tagasilla reduktoriõli vahetus- eelmise postituse järgi sai mõöemad vahetatud
10.Kontrollida ja reguleerida seisupidurit- seisupidur hoiab auto ilusti paigas ja kangil on ruumi veel varuga, reguleerida pole vaja.
11.Piduritorude ja voolikute kontroll ning vedeliku vahetus- ise ei viitsinud pidurivedelik vahetada seega andsin seda teha esiduses koos kontrolliga- 50 euri kanti pauk
12.Kontrollida ja puhastada pidurid- sellega tegelen suve lõpus kui hakan esipiduriklotsid vahetama järgi on ees 6mm, taga 10.
13.Rehvirõhku ja kulumise kontroll-andurid on süsteemis välja lülitatud, rõhud sain vaadata tanklas, ja vajadusel juurde pumbatud esi 2.1 ja taga 2.0 bar
14.Pööra ratad- isegi pööravad, kuid tuleb vahest ragin, mis on sellepärast er esipidurid on puhastamata...tegelen klotside vahetamise ajal
15.Mägipiduri kontroll- mäepeal toimub ilusti, automaatselt hoiab atut
16.Esi ja tagumise vedrustuse ja võllide kontroll puhastus- puhastust väga palju ei olnudki, sest sõidan maanteed enamus, küll aga tagaamordil olid õlileked kergesti, kuid rohkemaks ei läinud juba aastaga, seega on mingi vaja õli mis korraks välja tuli ja ärakuivas, või tehasepoolne korosioonitõrje, mis on suht sarnane.
17.Võimendi kontrollitud ja korras, leket ei esinenud
18.Tuled üle vaadatud ja korras, seadistust teha pole võimalik, teen seda siis kui esimene ülevaatus tuleb.
19.Aku seisundi kontroll- aku hape tase normis, käima läheb ergsalt, hape kvaliteeti kontrollide ei saanud, pole riista
20.Lukud ja muu asjad määritud
21.Salongi õhuvilter oli 10tkm tagasi vahetatud aktiivsöe filtriks, seega annab veel sõita, lihtsalt puhastasin
22.ECM tarkvarauuendus kontrollitud esinduses
23.Hooldusnäidik on mul välja lülitatud, sest pean logi teises kohas

Sai ka esinduses käidud pidurivedeliku vahetus, garantiilõppu kontroll ning korosionitõrje ja kere kontroll:
Tulemus- Parempoolne esi ja vasak poolne taga uks läheb värvimisse ja esipuksid lähevad garantii korras vahetusse, sest mõrad on sees.

Muidu auto korras.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK

Vasta