2.5 115 kw outback

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

2.5 115 kw outback

#1 Postitus Postitas ermoss » T, 28 Juul 2020 22:43:59 +0300

Tervist, sooviks uurida kuidas oleks võimalik 2.5 115 kw vabalt hingav teravamalt liikuma saada siis ilma turbota esialgu.

Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 207
Liitunud: K, 22 Okt 2014 18:47:51 +0300
Asukoht: Pärnumaa

Re: 2.5 115 kw outback

#2 Postitus Postitas Tänavakunstnik » K, 29 Juul 2020 01:51:44 +0300

Kerge velg+ kerge rehv parandab dünaamikat. Oz, Volk, Work, Vils, Enkei toodavad kergeid velgi. Michelinil on kohati kerged rehvid.

Odavam on kohe kiire auto osta, see on kuldreegel.

ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#3 Postitus Postitas ermoss » K, 29 Juul 2020 08:17:18 +0300

seda ma usun, et on lihtsam kohe kiirem osta 😀 aga näiteks 121 kw väljalaske kolle panna kas aitaks ?

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#4 Postitus Postitas Ljeeppa » K, 29 Juul 2020 08:48:54 +0300

STI kleepsud, sõidu ajaks lülita konditsioneer välja, prouat ega lapsi ära autosse võta, ise võib ka mõned kümned kilod alla võtta, kütust pane 95E asemel 98E ning vahe peaks olema "tuntav" :D
Subaru Outback 2.0D CVT

ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#5 Postitus Postitas ermoss » K, 29 Juul 2020 10:46:21 +0300

krt ei ole tuntav 😀 98 kohuaeg paagis olnud vb peaks 95 sõitma mõnda aega siis tundub hiljem rakett äkki.

Puusepp
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 188
Liitunud: T, 19 Sept 2017 11:28:37 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#6 Postitus Postitas Puusepp » K, 29 Juul 2020 12:02:47 +0300

Kui automaat, siis seal pole juba eos seda pauku :mrgreen:

Kui manuaal ja aeglustiga, siis lülita aeglusti sisse ja naudi kõrgeid pöördeid ja paremat kiirendust :D

ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#7 Postitus Postitas ermoss » K, 29 Juul 2020 12:58:03 +0300

Manual on ikka, aga ega aeglusti teda teravamalt käima ei pane ju 😀

ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#8 Postitus Postitas ermoss » K, 29 Juul 2020 13:04:04 +0300

Üldiselt mõni adekvaatne vastus ka tuleb ? 😂 kannatab see blokk yldse mingit valu ?

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2.5 115 kw outback

#9 Postitus Postitas JoonasJJ » K, 29 Juul 2020 19:30:30 +0300

Tänavakunstnik kirjutas:
K, 29 Juul 2020 01:51:44 +0300
Odavam on kohe kiire auto osta, see on kuldreegel.
Enam adekvaatsemaks ei lähe ükski vastus.

N/A auto keskmise eestlase mõistes "kiiremaks ehitamine" on tõelise hobiisti pärusmaa. Jõudu tuleb 5-10-15kw kaupa sõltuvalt modifikatsioonist.
Osavad näpud või rahakott - kumb olemas on?
ermoss kirjutas:
K, 29 Juul 2020 13:04:04 +0300
Üldiselt mõni adekvaatne vastus ka tuleb ? 😂 kannatab see blokk yldse mingit valu ?

ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#10 Postitus Postitas ermoss » K, 29 Juul 2020 20:19:20 +0300

Olemas on nii näpud kui rahakott järsku õnnestuks 15 kw-gi juurde saada ?

ermoss
Postitusi: 8
Liitunud: K, 24 Jaan 2018 17:40:07 +0300

Re: 2.5 115 kw outback

#11 Postitus Postitas ermoss » R, 31 Juul 2020 10:19:24 +0300

Kuidas siis oleks kas 121 väljalaske kolle oleks miski mis võiks anda midagi juurde ja ylejäänud pihlaka pyss ka jämedamaks ajada ning kas äkki ka mingi mootori sisselaske kolle oleks sobilik ?

Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 207
Liitunud: K, 22 Okt 2014 18:47:51 +0300
Asukoht: Pärnumaa

Re: 2.5 115 kw outback

#12 Postitus Postitas Tänavakunstnik » R, 31 Juul 2020 12:02:50 +0300

Oeh, ma pole ekspert, aga toetame siis veidi:

Dünaamika (terav liikumine) seisneb võimes massi liigutada, seega kiirendus, aeglustus, kurviläbimisvõime. Kaks muutujate osakonda, et sooritust parandada- suurendada võimekust agregaatidel või vähendada massi. Massi vähendamine on odavam esimene samm ja annab igale dünaamikaparameetrile juurde. Seega:

1) Tee auto seest puhtaks, tulekustuti jäta, aga paiguta tagavararatta juurde. Kui tagaistmeid pole tarvis, viska välja. Pöörleva vedrustamata massi vähendamine on järgmine samm, mis vähendab auto kulumist ning parandab kõiki dünaamilisi omadusi. Kerge velg, kerge rehv seega.

2) Kuna see 115kw on pigem haihtunud màlestus uuest autost, siis tehniline kontroll: küünalde vahetus, vahed paika, süütepoolid üle vaadata, pundunud siis vahetusse, kaablid kontrollida, kontaktid puhastada, massijuhtmete kinnituste puhastus. Sportlik korralik paneelfilter sisselaskesse parandab hingamist. Carb cleaneriga maf anduri puhastamine. Pidurite hooldus/liugurite mäárimine, et kindlasti peal ei oleks.

3) Hingamise parandamine- kui targad on öelnud et 121kw väljalaskekolle on parem, siis vaheta välja. Sisselaskes ei ole suurt midagi teha, nr 1 takistus töenäoliselt 115kw seade ajus, siis kaane madal voolavus, mis takistab rohkem kui n/a piisavalt lühike sisselasketorustik/kolle. Väljalaset väga ei tasu puutuda, vabalthingaval on vaja teatavat vastusurvet tekitada, et mootor paremini toimiks. Lõpupüti võid 2-2.5’’ simmonsi elemendi vastu vahetada, jääb vaikne aga lõputakistust vähendab mõistlikus mahus.

4) Vaata auto24.ee, seal on üks valge impreza gt @3600eur tingimisvõimalusega- ülaltoodud nu*s ununeb koos faktiga et üldse kunagi Outbacki omasid, kui koondad finantsi ja soetad auto, mis sarnase kütusekulu juures täidab kõiki soove paremini. Ei ole selle autoga kuidagi seotud, lihtsalt loo moraal jätkuvalt kehtib.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: 2.5 115 kw outback

#13 Postitus Postitas raig0 » R, 21 Aug 2020 21:22:16 +0300

1. 121 kw väljalaske kolle(nõuab ka vastavalt mootorilt karterit ja õlivõttu). Sumpa jämedaks ajamine unusta ära, sinna kaovad kilovatid,mitte ei tule juurde.
Vabalthingaval mootoril pole vaja mingit müstilist vastusurvet vaid gaaside liikumiskiirust. Väljalaske takti ajal peab olema gaasidel piisav kiirus,et selle abiga tõmmata sisse ja osa sisselaske segu, siis tuleb pauku. Peenike toru=suurem kiirus.Kat minema,selle asemele venturi. Soovitan lugeda: Four-Stroke Performance Tuning by G. Bell
2. Mootori remont. Kõik tasakaalu ja kust saab,kaalu maha võtta.
3. Kaante remont-portimine. Kanalid sigeks,mitte suureks!!! Klapipesa õigesse mõõtu klapi suhtes jne. Kaani kergelt maha kah lihvida, surveastet nagunii eriti pole.
4. Kangema kraadi ja tõusuga nukad.
5.Progreaju.
6. ITB-d.
*Peaülekanne/aeglasema ülekandega kast paigaldada. Teeb ka auto kohe äkilisemaks. 3,9 asemel 4,1 või 4,44 panna. Miinusena kaotad kütusekulus.
Ahjaa,veel meenus et jaapanisse toodeti ka mingit 140-150 kw kandis vabalthingavat mootorit,tegi teine 8500 pööret veel vms. Aga pean brožüürist järgi kontrollima.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: 2.5 115 kw outback

#14 Postitus Postitas eimoR » P, 14 Mär 2021 12:51:03 +0300

raig0 kirjutas:
R, 21 Aug 2020 21:22:16 +0300
1. 121 kw väljalaske kolle(nõuab ka vastavalt mootorilt karterit ja õlivõttu). Sumpa jämedaks ajamine unusta ära, sinna kaovad kilovatid,mitte ei tule juurde.
Vabalthingaval mootoril pole vaja mingit müstilist vastusurvet vaid gaaside liikumiskiirust. Väljalaske takti ajal peab olema gaasidel piisav kiirus,et selle abiga tõmmata sisse ja osa sisselaske segu, siis tuleb pauku. Peenike toru=suurem kiirus.Kat minema,selle asemele venturi. Soovitan lugeda: Four-Stroke Performance Tuning by G. Bell
2. Mootori remont. Kõik tasakaalu ja kust saab,kaalu maha võtta.
3. Kaante remont-portimine. Kanalid sigeks,mitte suureks!!! Klapipesa õigesse mõõtu klapi suhtes jne. Kaani kergelt maha kah lihvida, surveastet nagunii eriti pole.
4. Kangema kraadi ja tõusuga nukad.
5.Progreaju.
6. ITB-d.
*Peaülekanne/aeglasema ülekandega kast paigaldada. Teeb ka auto kohe äkilisemaks. 3,9 asemel 4,1 või 4,44 panna. Miinusena kaotad kütusekulus.
Ahjaa,veel meenus et jaapanisse toodeti ka mingit 140-150 kw kandis vabalthingavat mootorit,tegi teine 8500 pööret veel vms. Aga pean brožüürist järgi kontrollima.
:lol:
Kolmanda punkti juures on juba odavam ja mõtekam võtta eelpool mainitud 3600 maksev GT. Tehniliselt korda teha ja lõbu palju.
Juhul kui raha ja ettevõtmist palju, võib ju Raigo poolse nimekirja ette võtta. Saab kõvasti kogemust juurde, rohkem kui valmis autoga sõites.

Piiss!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Vasta