Outback 2021

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Schwaldeck
Postitusi: 11
Liitunud: P, 11 Okt 2015 22:29:29 +0300

Outback 2021

#1 Postitus Postitas Schwaldeck » K, 10 Mär 2021 00:45:40 +0300

Tere

Kas ka Eestisse on uut 2021 mudelit oodata, on kellelgi täpsemat infot?

https://www.dailyrevs.com/listings/2021 ... an-version


.

Kasutaja avatar
batsill
Postitusi: 11
Liitunud: T, 01 Okt 2013 23:45:25 +0300
Asukoht: Saaremaa

Re: Outback 2021

#2 Postitus Postitas batsill » P, 21 Mär 2021 16:20:58 +0300

https://mariineauto.ee/subaru-outback21/
https://youtu.be/nIKWAcdZdw0

Tundub kena pildilt vaadates vöi mis?
Huvitav, mida see nn. uus 2,5 liitrit ka endast täpsemalt välja annab!?

Moorits
Postitusi: 7
Liitunud: T, 24 Dets 2019 01:52:02 +0300

Re: Outback 2021

#3 Postitus Postitas Moorits » T, 23 Mär 2021 22:12:46 +0300

Ühes yuutube ülevaates oli kirjas, et 138kw ja 245Nm väändemomenti.

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Outback 2021

#4 Postitus Postitas Boot » T, 30 Mär 2021 18:15:45 +0300

Paistab, et ameeriklased saavad "hardcore" Outbacki varsti: 24cm kliirensit ja veel igasugu muid pisikesi muudatusi:
2022 Subaru Outback Wilderness - World Premiere First Look
https://www.youtube.com/watch?v=Q-Q8CknaZX4

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Outback 2021

#5 Postitus Postitas Ljeeppa » K, 31 Mär 2021 08:49:05 +0300

Jah, on küll kõrgem ja mõeldud veelgi karmimatesse tingimustesse, aga miks endiselt CVT kast? Vähemasti ameerkilased, kes käivad off-roadimias, pole CVT kastist erilises vaimustuses.
Subaru Outback 2.0D CVT

Zeka
Postitusi: 2
Liitunud: R, 24 Nov 2006 11:29:19 +0300

Re: Outback 2021

#6 Postitus Postitas Zeka » K, 31 Mär 2021 10:59:42 +0300

Europasse tuleb 2.5 motor, aga 124kw/252Nm väändemomenti, ehk 5Kw isegi vähem, kui hetkene BS, kahju.

AndrusR
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Apr 2015 08:51:27 +0300

Re: Outback 2021

#7 Postitus Postitas AndrusR » R, 02 Apr 2021 23:28:19 +0300

Vaatasin seda videot suht hajameelselt ja siis torkas, et miskit oli pildil valesti. Kapoti tugi on traadist, kas gaasvedrude kadumisel on mingi sügavam põhjus? Retro, nagu Moskvitš 407?

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Outback 2021

#8 Postitus Postitas Boot » T, 06 Apr 2021 14:03:05 +0300

Paistab, et see 124kw info on tõesti õige, Mariine kodukal nüüd hinnakiri ka üleval:
https://mariineauto.ee/subaru-outback21/
Outback 2.5i Adventure, 124kW Lineartronic 34 990€
Outback 2.5i Field, 124kW Lineartronic 36 990€
Outback 2.5i Limited, 124kw Lineartronic 37 490€
Outback 2.5i Touring, 124kW Lineartronic 40 490€

Kasutaja avatar
mihhail1988
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 116
Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Outback 2021

#9 Postitus Postitas mihhail1988 » L, 24 Apr 2021 10:14:03 +0300

Märkasin, et topiti nüüd väljalase süsteemile GPF tahmafilter (Gasoline Particulate Filter). Huvitav palju peavalu see filter hakab tooma kui umbe hakkab minema :D
Filtri kohta lugemist saab siin: https://www.onlyrevo.com/blog/gpf-gasol ... oes-it-do/
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK

AndrusR
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Apr 2015 08:51:27 +0300

Re: Outback 2021

#10 Postitus Postitas AndrusR » P, 25 Apr 2021 11:15:39 +0300

Loodetavasti ei pea ette võtma "tühisõitu" 50 km kõrgemate pööretega, nagu soovitati DPF omanikele, kui keemilised ja elektroonilised abinõud väga hästi siiski ei toiminud. Ja seda kord nädalas:)

pähkel
Subaruaff
Postitusi: 54
Liitunud: E, 01 Mär 2010 14:38:41 +0300

Re: Outback 2021

#11 Postitus Postitas pähkel » E, 26 Apr 2021 10:52:43 +0300

Boot kirjutas:
T, 30 Mär 2021 18:15:45 +0300
Paistab, et ameeriklased saavad "hardcore" Outbacki varsti: 24cm kliirensit ja veel igasugu muid pisikesi muudatusi:
2022 Subaru Outback Wilderness - World Premiere First Look
https://www.youtube.com/watch?v=Q-Q8CknaZX4
USA-s arvutatakse kliirensit teistmoodi kui Euroopas. USA-s mõõdetakse keskelt. Ehk siis 0,8 tolli kõrgem, 22cm
Viimati muutis pähkel, T, 27 Apr 2021 23:34:57 +0300, muudetud 1 kord kokku.

GertS
Postitusi: 14
Liitunud: E, 08 Juun 2015 22:58:14 +0300

Re: Outback 2021

#12 Postitus Postitas GertS » E, 26 Apr 2021 20:28:58 +0300

Ameeriklastel saadaval ka 2.4 liitrise turbona (sama, mis Subaru Ascentil), 2 tükki olid vahepeal isegi mobile-s müüa 37000 euri või muu taolise hinnaga.

sheik
Subaruaff
Postitusi: 65
Liitunud: E, 06 Mär 2006 17:51:45 +0300

Re: Outback 2021

#13 Postitus Postitas sheik » T, 21 Dets 2021 11:44:52 +0300

Palun jagage 2021 Outbacki kogemusi:
- kuidas ekraanimajandus töötab?
- kas 10,2 sek-100ni on päriselus probleemiks? Võrdluses 2018-2020. a. mudeliga - kas maanteel möödasõidud on hullem/sama/parem?
- mis lastehaigusi on välja tulnud?
- salongi soojenemine -5 ja madalamate temperatuuridega?
- kas on midagi, mis võrdluses vanemate OBK-dega häirib?
- muu info, mis võib ostjale huvi pakkuda.

Aitäh!

Kilby
Postitusi: 2
Liitunud: R, 24 Sept 2021 22:16:54 +0300

Re: Outback 2021

#14 Postitus Postitas Kilby » T, 21 Dets 2021 17:28:57 +0300

Kuna see on minu esimene Subaru siis vanemate mudelitega võrrelda ei oska. Sõitnud sellega ainult mõned kuud.
Touring Outback varustuses on peaaegu kõik mida vaja ja natuke rohkem veel.
Positiivne on väga võimekas nelivedu, kisub maastikul naeratuse näole. Mugav salong ja rohke lisavarustus. Kiirendust täiesti piisavalt suure ja raske autokohta. Juhiabisüsteemid on head ja toimivad. Sõiduraja hoidmis süsteem võiks vahest natuke sujuvamalt rooli keerata ja pidevalt on tunne, et vaidleme temaga sõidutrajektooriosas. Väga hea ja mugav auto eriti pikkade otsade ja maastikusõiduks. Led esituled on väga head, vastutulijad vahel avaldavad arvamust, et liigagihead. Salong läheb ilusti soojaks, nahkistmed on nagu ikka miinuskraadidega alguses külmad. Suur ekraan on pärs edav kasutamine tahab natuke harjutamist kuid ega tavaliselt peale telefoni raadio ja kaardi sealt midagi näppid ei ole vaja.

Negatiivse poolepealt on lisada suht vähe kuid siiski on.
Raadio ja audiosüsteem on paar korda kokku jooksnud. Esimesel korral jäi kohe käivitades vait ja mitte ükski audiovõimalus ei teinud häält. Seismajätmine ja parkimine ei aidanud. Sõitsin otse Autospiritise rääkisin loo ära lubati kohe üle vaadata. Kui meister autosse läks oli kõik korras. Teisel korral sisuliselt minut peale sõidu alustamist sarnane lugu kuid kostis mingi inin. Jätsin seisma parkisin ära, ei aidanud sõitsin edasi ja 10 minutit hiljem hakkas jäll tööle.
Külmaga kippuvad küljeklaasid ja katuseluuk nagisema ja suure miinusega korjab rattakoopase korralikud jääkamakad mida jalaga lahti ei löö.
Kes iganes pagasiruumi valgustuse välja mõtles ei planeerinud seda koos kattega kasutamiseks. Pagasiruumi luugile lasin paigaldada lisavalgustite kiti see tegi valgustuse väga heaks.
Istmesoojenduse nupud oleks võinud ka füüsiliseks jääda, digitaalselt on nupud natuke kohmakad kasutada.
Carplay juhtmega ühendus võiks siiki üle bluetoothi toimida kuid Carplay on siiski väga hästi tehtud.
Navigatsioonisüsteem ei luba sõiduajal aadressit sisestada, see muudab selle igapäevaliikluseks suht kasutuks. Aadressiotsinguks peab auto peatama.
Panipaigad on suhteliselt väikesed. Samas joogipudelihoidjad on vägahea mõõduga.
Kütusekulu võiks olla natuke väiksem kuid auto on suur ja neljaratta vedu. Maanteel 6,5l, linnas 11l, kui jalga kergemaks lasta on kindlasti kütuse kulu väiksem.

Julgen täitsa soovitada

sheik
Subaruaff
Postitusi: 65
Liitunud: E, 06 Mär 2006 17:51:45 +0300

Re: Outback 2021

#15 Postitus Postitas sheik » K, 22 Dets 2021 12:50:18 +0300

Tänu, Kilby! Ekraani mittekäivitumist tuli omal ajal 2018. aasta mudelil ka paar korda ette. Jäi mulje, et see ei suuda auto käivitamise momendil tempos püsida ning siis loobub üldse. Ühel korral oli ekraan pikemalt rivist väljas, aga enam ei meenu, kas "headunit" vahetati või saadi tarkvara uuendamisega korda. 99,8% ajast asi toimis.

Kas sõiduraja hoidmise süsteemi ja auto-stop-starti saab püsivalt välja lülitada või tuleb seda pärast iga käivitamist uuesti teha?

Vasta